TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
28-8-2010
|
11-6-2011 18:46:15
Hey,
van waar komen je gasten? uit de richting Limburg of de richting van Brussel?
Om hoe laat trouw je aan de Kerk van Kessel-Lo?
Volgens mijn man zou de verkeersdrukte op een zaterdag niet al te hoog liggen. Deze is er vooral op donderdag en vrijdag, op zaterdag is de grootste hoop al op het festival.
groetjes
sofie
|
|
Liesbet
24-9-2011
|
11-6-2011 22:29:16
Hey Schapie, Zelf heb ik men hele leven gewoond in Holsbeek, opgegroeid in Kessel-Lo en Leuven en mijn grootouders zijn van Wijgmaal, ik ken die buurt dus wel vrij goed :-) Zoals Sofie al zei gaat de drukte vooral op donderdag en vrijdag zijn. Ik zou zeker en vast niet tegen je gasten zeggen om er in Holsbeek af te rijden om naar de kerk te komen, want al de mensen die naar Werchter rijden, gaan ook die uitrit van Holsbeek gebruiken. De weg van Kessel-Lo richting Wezemaal, dat hangt er vanaf om hoe laat je van het éne naar het andere moet rijden. Als dit rond de middag is zou ik idd niet over de autostrade of de Aarschotsesteenweg rijden. Je kan dan eventueel zoals je zelf al zei door het dorp van Holsbeek rijden, of eventueel vanuit Kessel-Lo naar de vaart rijden om zo via Wijgmaal naar Wezemaal te rijden. Twee opties die je kan overwegen, maar ik zou sowieso wel tegen je gasten zeggen dat ze iets van extra tijd voorzien om er te geraken want langs waar je ook rijdt mits je in Wezemaal moet zijn ga je er sowieso een klein beetje last van hebben. Ik hoop dat je hiermee wat geholpen bent, en veel plezier alvast. Groetjes xxxx Liesbet
|
|
Liesbet
24-9-2011
|
11-6-2011 22:29:51
Ps: De kerk van Kessel-Lo is een super mooie, goeie keuze :-)
|
|
Jana
17-9-2011
|
12-6-2011 16:23:44
Mechelsesteenweg en autostrade met afrit Rotselaar zit normaal compleet vast vlak voor Werchter begint. Begint het niet op 1 juli? Als 2 juli de 2de dag is dan zal het nog meevallen denk ik maar ik zou de mensen toch aanraden om op tijd te vertrekken.
|
|
Sonja
12-5-2012
|
12-6-2011 18:08:49
Hey,
Ik woon in Haacht, vlakbij de wei van Werchter.
De drukte begint reeds op woensdag en donderdag, massale toestroom en dan best autostrade vermijden.
Op zaterdag valt het doorgaans goed mee, best wel wat extra tijd voorzien om er te geraken.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|