Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor Salons Denotter in Zedelgem. Ook vrienden van ons zijn er getrouwd en een ander koppeltje trouwt er ook deze zomer. We zijn heel tevreden over de zaal maar ook zeker over de service die we krijgen. Alles wordt duidelijk en goed besproken. Als we vragen hebben, zijn we gelijk wanneer welkom... Wij zijn er in elk geval grote fan van! De Grote Stove is natuurlijk ook heel gekend en heel goed. Mssn moet je maar bekijken welke zaal qua locatie het beste uitkomt hé?
Hey Sarah, Wij nemen de grote stove. wij trouwen 21 oktober. de zaal daar is super, maar voor snelle beslissers, dus wacht niet te lang!! veel succes !!
Hejj sarah, wij nemen Salons Denotter in Zedelgem, we vinden dit een zeer mooie zaal en ook zeer persoonlijke en vriendelijke mensen,ik denk niet dat je dit bij veel zalen hebt dat je zo welkom bent met je vragen wanneer ook hij maakt altijd tijd voor je! succes !!
Hey Sarah, Wij nemen ook Salons Denotter in Zedelgem en kunnen er momenteel enkel maar positief op reageren. Het personeel is er zeer vriendelijk en zoals Jamie zegt je voelt je er direct welkom. Wij stuurden al enkele keren een mail met vragen en kregen binnen de week antwoord of telefoon met de uitleg! Zelf zijn wij ook naar de huwelijksbeurs geweest in Denotter en mochten al proeven van enkele hapjes. Zeker een aanrader. Succes verder!
Hoi!Wij kiezen voor de Grote Stove in Zuienkerke. De zaal is rustieker en is echt volledig onze goesting. Super vriendelijke mensen en zooooo lekker eten! Onze bedrijfsfeesten zijn altijd in Denotter en we zijn niet altijd even tevreden geweest. Ze doen soms ook 2 feesten op 1 dag. Zo had een kennis van mij een feest in een van de zalen maar doordat de vorige mensen nog niet wegwaren hebben ze moeten aperitieven in in de inkomhall en is de baas wel 100 keer komen vragen of alles wel in orde is.Wij wonen zelf ook wel dichter bij de Grote Stove en het was allang beslist dat het die zaal ging worden. Veel succes nog!
Hey, bedankt voor de reacties alvast!!. Ik merk dus dat zowel de grote stove als denotter positieve reacties krijgen. Daarom was het voor ons ook zo moeilijk om te kiezen. Uiteindelijk heb ik nu contact opgenomen met de grote stove om een optie te nemen. Nu nog wachten of die datum nog vrij is! Wij hebben onze uiteindelijks beslissing gemaakt op basis van de locatie. De tuinen en zaal in de grote stove zijn inderdaad prachtig! Allemaal ook veel succes