Terug naar overzicht
Ik las net ergens over een save the date zakdoek: een zakdoek waar je dan met opstrijkpatroon je save the date boodschap print en strijkt... Vond ik heel leuk
Ik heb een kaartje gemaakt bij vistaprint ( hebben een website):(roze kaartje met suikerhartjes op met de tekst "i do" : zit bij de voorbeelden) de zaal is besteldde dj juist gebeldmaar voor de echte gezelligheidrekenen we op uw aanwezigheid(deze tekst heb ik dan op de achterkant gezet) Op de voorkant hebben we dan de trouwdatum en onze namen gezet.Het resultaat was heel mooi, en hebben er veel complimenten over gekregen.Op de site kreeg je dan gratis adres-stickers ( hetzelfde als het kaartje) Reken op een levertijd van 2 weken ( men wacht op de betaling eer ze het kaartje maken en opsturen) Alvast een dikke proficiat, en heel veel succes met de voorbereidingen !Mieke
Wij hadden dit zelf gemaakt! Mooi papier bij AVA gekozen daar een klein tekstje op en ook de afbeelding van een post-it. Dan hebben we post-its in een mooie kleur gekozen en op die posit-its onze namen en datum geprint en op het kaartje gehangen! :) Dat kaartje hadden we tussen de kerstkaartjes gestoken en iedereen vond het heel tof! :)
HeyWij hebben ons save-the-date kaartje gemaakt via vistaprint. Een magneet voor op de ijskast te plakken! Heel veel leuke reacties op gekregen!Als je wil dan stuur ik je de ingescande versie via mail. Groetjes
Wij hebben een filmpje gemaakt, je kan het nog opzoeken als je op mijn foto klikt want heb het gepost op dit forum :-) Duurt wel even maar héél veel toffe reacties op gekregen! Groetjes!