Terug naar overzicht
Heyla Ik laat mijn bruidsmeisje met papieren hartjes gooien, is misschien idee. Maar een beer is inderdaad ook leuk, ga je die alleen nog vinden op die korte tijd met het verlengde weekend? Veel succes!
Hey Vicky,Jij gaat ook trouwen op 18 juni :-)Merci voor de tip, en .... we duimen voor goed weer hé !
wij hebben 5 bruidskindjes.2 jongens en 3 meisje.De meisjes krijgen een mini bruidsboeketjesMaar voor de jongens weet ik het ook nog niet goed.Wel zou ik mijn neefje de ringen op een originele manier willen laten dragen.Daar ben ik ook nog niet zo goed uit wat ik ga doen; groetjes
wij hebben 2 bruidskindjes , het ene krijgt een beer met de ringen ( een me to you beertje) en het andere krijgt een handtasje (denk ik) Ben er nog niet helemaal uit of we haar bloemblaadjes zullen laten strooien of niet.
Dit vind ik een mooi beertje.. moest je er nog eentje zoeken. Ik weet wel niet of het in belgie leverbaar is... maar goed! ik denk erover om die te bestellen :) http://www.weddinggiftshop.nl/product_info.php?cPath=10...