Terug naar overzicht
Dag Vanessa, ik dacht dat ze bij Farah Love in Zwijndrecht ook grote maten hadden. Je moet ze maar eens bellen... Veel succes!Groetjes, Marjan
Mijn beste vriendin is ook volslank. Ze had de prachtigste jurk die ik ooit gezien had. Het slankte haar enorm af, trouwens. Zij hed haar jurk gekocht bij Couture Paul in Bree. Na 1 bezoekje was het geklonken en ze was beeldschoon!Dus maak je geen zorgen, in alle bruidswinkels hebben ze ook ontwerpen voor een maatje meer... gewoon eens langsgaan is de boodschap!Veel succes.Els
Hai Vanessa, Ikzelf ben ook niet van de slankste. Ben wel bij een diëtiste gegaan en er is nu ongeveer 15kg af (ik trouw 12 juni). Ik heb mijn kleed laten maken bij Diane David in Meise. Daar wordt alles perfect op maat gemaakt en daar heb je ook^pasvormen van bv maat 50 enz. Een echte aanrader!!!!!!!! Vaak hebben ze in winkels maar pasvormen van maat 42 ofzo, wat echt hatelijk is!!!! Ben ook bij Bruidshuis Ellen in Oostburg (juist over grens in Nederland) geweest en bij Cermo in Turnhout. Ook echte aanraders!!!! Ze hebben er pasvormen in alle maten en zijn héééééél vriendelijk en geduldig. Je hebt ook aparte paskamers enz...Veel succes, Katrien