Terug naar overzicht
Wij doen dit enkel in de kerk.Ik denk dat er normaal gezien geen ringen worden uitgewisseld in het gemeentehuis, dat ze dit enkel doen als er geen huwelijksviering is.Dus als je voor de kerk trouwt, moet je dit niet doen in het gemeentehuis.Groetjes !
Vind het wat vreemd om dit te doen op de gemeente, hem dan terug uit doen om nog eens aan te doen in de kerk Als je beide doet.. is het normaal enkel in de kerk hé!Koppels die niet voor de kerk trouwen wisselen hun ring op de gemeente uit.
Wij persoonlijk vinden dat ALLES kan, het is net die peroonlijke touch die het hem doet op een trouwfeest. Doen waarbij je je goed voelt! Je moet natuurlijk ook weten of er op het stadhuis wel tijd genoeg voorzien is. Bij ons is er een huwelijk om 14u30; wij om 15u....om 15u25 zeker buiten zijn want om 15u30 is de volgende....precies bandwerk-) en dus weiig tijd voor een romantisch moment, vandaar dat wij dan ook maar een altaarnatief in elkaar gestoken hebben achteraf.
wij geven onze trouwring ook pas in de kerk
Dank u iedereen voor de reacties. Ik dacht inderdaad dat het de bedoeling was ze in de kerk uit te wisselen, maar op het documentje voor de burgerlijke trouw moest ik dit vermelden... vandaar dat er twijfel was ontstaan... Maar die is nu weg! greetzz