Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur Babobab

12-5-2006 19:20:55
Hallo medebruidjes,
Heeft er iemand ervaring met Baobab Catering uit Waregem? Naar wat ik op de menu's kan lezen, ziet dit er super uit, maar heeft er iemand ook al daadwerkelijk het eten geproefd?
Groetjes!
Annelies
09.06.2007

annelies
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 345

Ingvild
10-6-2006
 Meld misbruik13-5-2006 21:07:41

Hi Annelies,

Wij trouwen op 10 juni 2006 en werken met Baobab Catering. We zijn ons menu al gaan proeven en het was superlekker. We zijn echt onder de indruk van hun professionalisme, het is echt een plezier om met hen samen te werken. Wij trouwen in de oude mijngebouwen van Winterslag en dat is geen evidente locatie omdat er niks is - maar Baobab maakte daar geen enkel probleem van. Zij zorgen voor ons ook voor de tafels en stoelen enzo... en precies zoals we het willen - ik wilde vierkante tafels en vierkante borden en lounge zetels en alles kan! Echt een geruststelling.
Zeker proberen en de prijs valt ook heel goed mee.

Groetjes
Ingvild

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik14-5-2006 18:13:33

Hallo Ingvild,

Bedankt van je berichtje! Wij zouden ook graag iets loungy willen en zoeken daarom ook een geschikte lokatie. Maar als ik dat zo hoor, kan het dus ook in een zaal die niet helemaal aangekleed is. Dat is wel een geruststelling want loungy-zalen zijn niet makkelijk te vinden.
Laat ons zeker weten hoe het was op jullie grote dag!

Annelies
09.06.2007

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik15-5-2006 17:00:28

Hallo Ingvild,
Zou je mij via e-mail ev. kunnen laten weten wat jullie gekozen hebben? Dan weet ik al dat dat lekker is! ;-)
Mijn e-mailadres is annelies_vermeir@hotmail.com.
Bedankt!
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...