Terug naar overzicht
Hi Annelies, Wij trouwen op 10 juni 2006 en werken met Baobab Catering. We zijn ons menu al gaan proeven en het was superlekker. We zijn echt onder de indruk van hun professionalisme, het is echt een plezier om met hen samen te werken. Wij trouwen in de oude mijngebouwen van Winterslag en dat is geen evidente locatie omdat er niks is - maar Baobab maakte daar geen enkel probleem van. Zij zorgen voor ons ook voor de tafels en stoelen enzo... en precies zoals we het willen - ik wilde vierkante tafels en vierkante borden en lounge zetels en alles kan! Echt een geruststelling. Zeker proberen en de prijs valt ook heel goed mee. GroetjesIngvild
Hallo Ingvild,Bedankt van je berichtje! Wij zouden ook graag iets loungy willen en zoeken daarom ook een geschikte lokatie. Maar als ik dat zo hoor, kan het dus ook in een zaal die niet helemaal aangekleed is. Dat is wel een geruststelling want loungy-zalen zijn niet makkelijk te vinden.Laat ons zeker weten hoe het was op jullie grote dag!Annelies09.06.2007
Hallo Ingvild,Zou je mij via e-mail ev. kunnen laten weten wat jullie gekozen hebben? Dan weet ik al dat dat lekker is! ;-)Mijn e-mailadres is annelies_vermeir@hotmail.com.Bedankt!Annelies