Terug naar overzicht
Keischoon!!!
Super!!! Heel mooi gedaan en het zag er naar uit dat je een schitterende dag hebt gehad. Geniet nog maar goed na!
super mooi!!
Super!! Mooi kleed ook en leuk swingend dansje op het einde!! Geniet van het getrouwde leven!
Super mooi!
kei mooi
Heel mooi! En zo grappig, jullie swing! De onze was écht hetzelfde qua bewegingen en zo als onze openingsdans (waar hebben jullie leren swingen? :).
Een dikke proficiat! Jullie zagen er stralend uit.
Echt mooi hoor! Tof! Proficiat en nog een heel gelukkig leven samen!
hey Kelly, echt prachtig he! :) jullie zitten ook al vol spanning te wachten op het vervolg zeker :) bij ons zal het beginnen korten hoop ik, ben echt benieuwd naar meer. werkt verslavend he :) btw: doenja had u echt heel mooi gesminkt. En die locatie van het vliegveld was echt top. + die foto's van jullie huis achteraf zijn echt tof, zou dat ook wel graag gehad hebben. en voor dat geld wil je je huis zeker wel is onderste boven halen he :) heel veel geluk nog samen! groetjes x
@ kim: bij walkiers @ tamara: ja doenja levert echt schoon werk hoor! Ja ons huis was leuk gedaan door de vrienden he. Ben content dat het daar bij gebleven was, want had echt schrik van die mannen :-)
Prachtig!
zeer mooi
Wauw! Een dikke proficiat! Heel erg mooi!
prachtig filmpje. het was jullie wagen dat we hebben gezien. het kleed blijf ik supermooi vinden!!!
Super!!! Echt waar! Ook jouw kleedje was een favorietje van me, alleen stond ik er niet zo goed mee... Maar jou staat het prachtig! Het zag er voor jullie drietjes een fijne dag uit. Nog eens dikke proficiat!