Terug naar overzicht
Dat van die herinnering aan jullie is een zeer mooie. Ik dacht om aan onze gasten te vragen iets mee te brengen dat hen aan ons herinnerde bvb. een dobbelsteen van de spelletjesavonden, een potje zand van de zee, .... dan kunnen ze in het gastenboek aangeven waarom ze dat meebrachten en wat uitleg geven...
Ook een leuk idee Kirsten! Ik vrees dat ik daar wat laat voor ben, maar het is wel origineel. Ik zit nog wel een beetje in de knoop omdat ik niet goed weet hoe die vraagjes in het boek te 'verwerken'. Beter de vraagjes vanvoor noteren voor de mensen die 'geen inspiratie' hebben of hier en daar eentje noteren op de pagina's?
Hey Katrin, ik weet ook niet goed hoe dit aan te pakken... Maar heb wel nog wat meer tijd dan jij natuurlijk :-) Ik zou hier en daar wat vraagjes schrijven. En enkele lege pagina's ertussen. En de foto's ook hier en daar plakken. Met een klein uitlegje waar en wanneer deze foto genomen was. Misschien kan je kaartjes maken met daarop vraagjes voor het gastenboek. En die ernaast leggen in een doosje ofzo, zodat de mensen daarin kunnen kijken en ideetjes opdeon, terwijl er een andere in het boek schrijft. Met vraagjes werken vind ik wel heel leuk, zo kom je wat teweten :-) Ikzelf weet ook nooit goed wat te schrijven in een gastenboek. 'Nog vele gelukkige jaren' da's zowat iets dat iedereen schrijft, en dan wordt het saai om te lezen he ;-) veel succes!
HeyKatrin, je kan ook losse kaartjes met je vragen op laten invullen, die je dan nadien in uw gastenboek kleeft? Wij werken rond het thema "reizen" en bij ons gaan de mensen een postkaart kunnen invullen, met als bedoeling die later ook allemaal in te kleven. Alvast een schitterende trouwdag gewenst.