Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek met foto's

12-6-2011 13:28:17
Hallo bruidjes (in spé). Ik zit nog welgeteld 6 dagen van mijn trouwdag verwijderd,
en ben volop bezig met het inelkaarsteken van ons gastenboek.
Dit blijkt toch niet zo eenvoudig als eerst gedacht :-)

Ik heb in de Ava een wit boek gehaald, met dus voorlopig nog witte bladen.
Op de eerste bladzijde zal ik een tekstje schrijven als 'verwelkoming'.
Verder had ik gedacht om met foto's te werken van ons. We kennen elkaar ondertussen meer dan 10 jaar
en de foto's van de beginperiode zijn toch wel leuk om te verwerken.

Maar nu weet ik niet hoe ik dit verder moet aanpakken.
Laat ik bladzijden open, dan kunnen die ingevuld worden door de gasten en eventueel met gekregen kaartjes hier
en daar. Of zet ik een aantal vragen voor de gasten in het boek? Hier en daar een vraag ter inspiratie?
Zoals: 3 tips voor een geslaagd huwelijksleven? Met wie wil je absoluut eens dansen vanavond?
Wat is het grappigste dat je vandaag meemaakte? Wat is je mooiste herinnering aan J & K?

Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb niet veel tijd meer om op voorhand uit te voeren, ik ben er eerlijk gezegd een beetje laat mee aan de slag gegaan.. Heeft er iemand tips?

Katrin
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1311

Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik12-6-2011 15:09:50

Dat van die herinnering aan jullie is een zeer mooie. Ik dacht om aan onze gasten te vragen iets mee te brengen dat hen aan ons herinnerde bvb. een dobbelsteen van de spelletjesavonden, een potje zand van de zee, .... dan kunnen ze in het gastenboek aangeven waarom ze dat meebrachten en wat uitleg geven...

Katrin
18-6-2011
 Meld misbruik12-6-2011 19:02:06

Ook een leuk idee Kirsten! Ik vrees dat ik daar wat laat voor ben, maar het is wel origineel. Ik zit nog wel een beetje in de knoop omdat ik niet goed weet hoe die vraagjes in het boek te 'verwerken'. Beter de vraagjes vanvoor noteren voor de mensen die 'geen inspiratie' hebben of hier en daar eentje noteren op de pagina's?

kim
7-7-2012
 Meld misbruik13-6-2011 9:15:21

Hey Katrin,
ik weet ook niet goed hoe dit aan te pakken... Maar heb wel nog wat meer tijd dan jij natuurlijk :-)

Ik zou hier en daar wat vraagjes schrijven. En enkele lege pagina's ertussen.
En de foto's ook hier en daar plakken. Met een klein uitlegje waar en wanneer deze foto genomen was.

Misschien kan je kaartjes maken met daarop vraagjes voor het gastenboek.
En die ernaast leggen in een doosje ofzo, zodat de mensen daarin kunnen kijken en ideetjes opdeon, terwijl er een andere in het boek schrijft.

Met vraagjes werken vind ik wel heel leuk, zo kom je wat teweten :-)
Ikzelf weet ook nooit goed wat te schrijven in een gastenboek.
'Nog vele gelukkige jaren' da's zowat iets dat iedereen schrijft, en dan wordt het saai om te lezen he ;-)

veel succes!

katelijne
2-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 12:09:43

HeyKatrin,

je kan ook losse kaartjes met je vragen op laten invullen, die je dan nadien in uw gastenboek kleeft? Wij werken rond het thema "reizen" en bij ons gaan de mensen een postkaart kunnen invullen, met als bedoeling die later ook allemaal in te kleven.
Alvast een schitterende trouwdag gewenst.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...