Terug naar overzicht
Hallo. Wij hebben onze ringen ook besteld bij FDO. Mag ik u vragen wanneer de mensen van FDO u gecontacteerd hebben om te zeggen dat uw ringen klaar zijn. De onze zijn besteld in februari en we hebben sindsdien niets meer van hen gehoord. Ik begin me toch een klein beetje zorgen te maken want binnen minder dan 3 weken trouwen we. Wat een tip kan zijn voor jouw bruidsjongen is een plastiek 'champagnefles' vullen met snoep en daaraan de ringen bevestigen. Alvast bedankt! Groetjes Marijke
Ik weet niet hoe oud je neefje is, maar een soort kraanwagentje dat hij voorttrekt en waar de ringen aan de haak zijn bevestigd is ook altijd leuk voor een klein kereltje!
@Marijke,Ze hebben vorige week gebeld om te zeggen dat ze klaar waren en om een afspraak te maken.Bij ons ging het wel over ringen die niet in hun gamma zitten, wij hebben hem zelf samengesteld.Ze hebben ons dan ook gezegd dat ze deze wat vroeger leveren om nog eventuele aanpassingen te doen.Maar ze waren perfect!Als je niet gerust bent kan je misschien best nog eens een mailtje sturen.Je krijgt altijd antwoord!@VéroniqueMijn neefje is 9 jaar dus ik vrees dat hij dat niet zo leuk gaat vinden.Maar toch bedankt voor de tip!
Op Etsy kan je nestjes bestellen voor je ringen. Er liggen dan ook 2 (aantal kan je kiezen) kalkeitjes in die je kan laten bedrukken.Of op Trouwenz.nl vind je leuke ringendoosje van oa superman.