Terug naar overzicht
Hey Sofie Het is en blijft natuurlijk jouw beslissing maar ik zou mijn jurk niet willen verkopen. Voor mij gaat dat één van de mooiste herinneringen aan de mooiste dag van mijn leven zijn en ik zou de mogelijkheid willen hebben om hem bijvoorbeeld na 10 jaar ofzo nog eens aan te trekken :) Trouwens, je twijfelt nog, dat is ook niet ideaal om het te verkopen hé. Stel dat je het nu verkoopt maar er later spijt van krijgt..Als je het laat hermaken kan je het natuurlijk ook nog eens aantrekken. Dat is jouw persoonlijke keuze.Ik zou zeggen, denk er nog eens goed over na. Zodra je er zeker van bent dat je het niet meer wilt kan je het natuurlijk wel verkopen of laten hermaken. Groetjes
Ik zou ze persoonlijk ook nooit verkopen (denk dat er trouwens veel meer aanbod is dan vraag naar 2dehands trouwkleedjes) .. Mijn kleedje hangt mooi te wezen op een paspop :) Ik zie 't dus nog iedere dag :) Ik ga het ook zeker nog 1x aan doen op de trouwfuif van de bruidswinkel in november, dan wordt iedereen verwacht in zijn/haar trouwkledij (super leuk!) ..
Ik kan je foto's niet zien als ik de link gebruik. Ik weet ook nog niet goed wat ik nadien met mijn kleedje ga doen. Ik denk erover om er kleertjes van te maken voor de dochter (er zit veel tule aan en dat is wel leuk onder kleinemeisjesrokjes). Anderzijds lijkt t me inderdaad wel leuk om ze over tien jaar nog eens te kunnen passen :)
Ik zou het niet verkopen... Ik ga ook op zoek naar een paspop en ga het dan ergens zetten waar ik het vaak zie en altijd terugdenk aan onze (hopelijk) mooie dag.
Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen... Gelukkig kan ik mijn kleed elk jaar nog 1x aandoen als we op kasteelklassen gaan! Want wat is er nu 'prinses'achtiger dan een prinsessentrouwkleed? ;-) En zoals gezegd: het aanbod is meestal groter dan de vraag, want je moet dan al een bruidje vinden die ongeveer dezelfde maat én dezelfde lengte als jou heeft. Je mag dan al dezelfde maat hebben, als je van lengte 5cm of meer verschilt, gaat dat ook niet, hé...
hey Sofie,ik ben al eens een keertje getrouwd geweest en mijn kleed heeft er gewoon wezen hangen en heb het uiteindelijk weggegooid (na mijn scheiding).op 15/10 trouw ik opnieuw en ben nu van plan om het een tijdje op een paspop te zetten in mijn slaapkamer. daarna zie ik wel. je trouwdatum is nog maar pas voorbij; laat het even rusten en kijk dan wat je wil doen.groetjesNoëlla
Hey Ik zou mijn trouwkleed niet kunnen verkopen. Je gaat het niet meer dragen maar het is en blijft een herinnering aan een speciale dag. Mijn bedoeling zou zijn om na het huwelijk een paspop te kopen en deze als decoratie in de living te zetten.
Hoi Persoonlijk zou ik het kleed ook niet verkopen. Een vriendin van mij heeft onlangs haar trouwjurk gebruikt om een doopkleedje te maken voor haar eerste kindje. Ze is ook van plan om, als er nog kleintjes bijkomen, dat kleedje te blijven gebruiken. (Ik zeg doopkleedje maar eigenlijk was het meer een "jasje" met een kapje eraan...) Misschien een ideetje voor later? Groetjes Ine
Ik wou ook eerst een paspop kopen en mijn kleed erop spelden. Maar dat gaat zo stoffig worden. Hoe lossen jullie dat op?