Terug naar overzicht
Claudia, Ik ben supergeïnteresseerd want ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen.
hilde_schelles@hotmail.com Dankuwel!!
Hey Claudia, ik ben ook wel nieuwsgierig naar het resultaat: stefanieverberckt@hotmail.com Had je kapster soms een boek/portfolio dat je kon gebruiken om te kiezen? Groetjes, Stefanie
Hallo Claudia, Ik zou ook graag zien wat het geworden is; faesarah @ gmail.com xxx
Ik heb woensdag proef van alles en ben ook benieuwd... maar ben natuurlijk ook benieuwd naar hoe jij eruit ziet ;-) sharon_cobert@yahoo.com Geniet nog van de proefdag en hopelijk blijft alles goed zitten tot deze avond...
Je mag altijd naar mij een fotootje sturen freshke@hotmail.com ben eens curieus wat je hebt gekozen Groetjes, Sarah
met nog maar 61 dagen op onze teller, wij trouwen nl 13 augustus, begint het bij ons ook wel al te korten :)graag had ik wel eens geweten hoe jouw kapsel eruit zal zien eneventueel ook jouw schmink ;)ik ga mijn haar laten opsteken, maar heb voorlopig nog geen idee hoe of wat :/mezelf schminken beperkt zich dagelijks enkel tot mascara en dusdat laat ik die dag over aan een professionalmaar ik wil het niet "overdone" hebben, gewoon natureldus stuur gerust enkele fotokes door naartrouw13082011@telenet.benog veel plezier met de voorbereidingen én geniet van jullie dag !grtjs Ina
ook hier nieuwschierigheid :-) missangelkeuh@live.be
Haai, ik ben ook benieuwd want je had volgens mij dezelfde visagiste als ik ;) kimvg@telenet.be.
Ook hier iemand die nieuwsgierig is :-)jasmien.hooyberghs@hotmail.com
Hmm ik heb net ook afspraak vastgelegd voor proefkapsel en make-up, jammergenoeg niet op dezelfde dag maar bon... Weet helemaal niet wat ik hen moet geven van tips of genre... hoe ben jij eraan gekomen? Ben wel benieuwd naar foto'tjes... je mag dit altijd sturen naar kla_bam@hotmail.com. Dank je! groetjes XXXX
je mag het ook doorsturen claudia katrienbartier@hotmail.com grtjs
Hoi Claudia, Ik wil ook wel eens kijken hoor: filipa.azevedo@gmail.com Groetjes,Filipa
Hoi hoi, kwil ook is kijken naar het resultaat.Hier is mijn mail: valeke_21@msn.com Groetjes. Valérie
hey claudia, ik had het ook graag gezien -> sandra80@hotmail.be , groetjes
Hoi, ben ook van die kanten en ben zonder kapper gevallen dus ben heel benieuwd! kobevanlooy@hotmail.com Dankuwel! Groetjes
ik wil ook wel eens kijken roosje104@hotmail.com
Hey claudia, Ook ik had het graag gezien. Laura.marsili87@gmail.com Groetjes
Hey claudia, heb juist jouw foto's gezien en uw kapsel is echt heel mooi. Vanvoor strak en achter krulletjes, heel leuk gedaan. Is het ook blijven zitten tot 's avonds? Groetjes laura
Claudia, Zou je het zien zitten om ook eens naar mij door te mailen?Thanks! grietmeersman@hotmail.com
@Laura: Ik had mijn verloofde weggestuurd tot 18u dus het is toch een goede vijf uur allemaal goed blijven zitten. Ik ben ook even gaan wandelen en gaan fietsen enzo om het te testen in de buitenlucht en alles bleef goed.
hoi, zeer mooie foto's! goed geslaagd hoor :-)