Terug naar overzicht
Jullie kunnen op jullie beide oren slapen.... mijn neef is daar getrouwd een aantal jaren geleden, en het was gewoon af !!!Heel lekker eten, supervriendelijke bediening, en een prachtig decor om te trouwen !Het was toen ook mooi weer, en ze hadden de tuin omgetoverd tot een romantische buitenplaats met lampions en fakkels,....Dus no stress, het gaat fantastisch worden ! Nog veel plezier met de voorbereidingen !Groetjes,Mieke
Wij zijn ook van plan om ons dansfeest daar te houden, offerte werd aangevraagd, nu nog een datum prikken aangezien we al getrouwd zullen zijn tegen dan :-)
Wij hebben daar ook gehoord maar onze datum was al bezet Denk dat je er ook nog prachtig foto's kunt trekken
Wij geven ons feest hier ook... Mijn achternicht heeft haar feest er ook gegeven en dat was naar het schijnt dik in orde! (weet het zelf niet, want ik was niet uitgenodigd )Zaterdag moeten wij opnieuw naar de zaal om praktische afspraken te maken. Wij hebben de zaal gekozen om het karakter van de zaal, volledig onze stijl en prijzen vielen reuze goed mee!Ik laat je iets weten als ons feest geweest is, maar nog twee maandjes geduld dus! Grtjs Sara
Alvast bedankt voor de reacties, Sara ik wens je veel plezier toe over 2 maanden: hou me op de hoogte hé!
Bedankt, en ik hou je zeker op de hoogte!