Terug naar overzicht
Eerst en vooral proficiat met je verloving, Liesbeth! Die vraag hoor ik dikwijls, maar ik ben hier ook al aan het rondkijken geweest, en nog niet echt op iemand gevallen die ik kan aanraden. Dus ik hoor het zeker graag als je iemand vindt! Als je ook naar make-up aan huis op zoek bent, dan kan ik je wel helpen. Groetjes Jessica
Hey, Ik ben van Hulshout en ik heb Hani Fé geboekt. Zij is van Mol, maar misschien doet ze Herentals ook wel. Zij doet zowel haar als make-up aan huis. Ik denk ook dat ze gelnagels doet, maar ik ben niet zeker. Ze is vandaag geweest voor de proef en ik vind het zeker geslaagd! Als je een fotootje wilt zien of meer gegevens of zo dan mag je me altijd een priveberichtje sturen...
graag een fotootje naar verkerk.an@gmail.com :)
hoi, ik ben ook van Herentals! Ik ga bij mijn mama slapen (zoals het hoort :-) ) en zoek dus een kapster aan huis voor Eindhout! Nu heb ik deze morge in mijn bloemenwinkel iets gaan halen en blijkbaar zijn haar twee dochters ook kapsters!! Waarvan 1 aan huis en juist deze zou heel goed zijn in het opsteken van haar! Een heel creative! Ik ben juist zonder kapster gevallen en denk eraan om haar toch een belletje te doen! Kwestie van eens een proefje te doen! Kan nu toch niets meer verliezen he! Misschien is ze ook iets voor jou? Hier alvast haar naam en nr: Charissa 0472 22 53 76 Groetjes, Cindy
hoi over tijdje terug had ik een berichtje gepost en dat gaat idd over charissa zoals cindy hierboven vermelde dit is een collega van mij. ze werkt in rusthuis.