Terug naar overzicht
Hebben jullie Bart als DJ in de Vlaschaard, die heeft wel goede ideetjes! Wij zijn binnengekomen op het refrein van 'Beautiful Day' van U2, ook gewoon al wandelend :-)
Wij hebben DJ Lebart, die woonde eerst in Merksem maar nu in Laakdal of zo denk ik. Bedoel je die? Ik kan het inderdaad vragen aan hem...
Niet Laakdal maar Schiplaken blijkbaar...
Nee, het is echt de huis DJ, en diene is van Hulshout. Maar jouw Dj heeft er zeker ook wel enkele. Bart stelde ons toen Safri Duo voor, maar ik had mijn keuze voor U2 al gemaakt :-)
Ah ja, nee wij hebben DJ Lebart. Ik wist niet eens dat zij een huisDJ hadden. Wij hadden onze DJ ook al wel vroeg vastgelegd. Bedankt voor de tip! :)
Wij nemen het lied van Star Wars omdat we dat echt heel mooi vinden het is een rustig nummer ook.
Dag Claudia, Mijn vriendin is binnnen gekomen op het liedje van Garry hagger met dit is het allermooiste..
hey, wij komen binnen op het liedje van fiocco - celebrate. Ambiance vanaf de eerste minuut bij ons aub. En tis een liedje uit onze jeugd. maar da's goesting natuurlijk nog veel succes ermee