Terug naar overzicht
Hey Ben blij dat jullie viering zo goed is verlopen :)Ik ben ook aan het denken om de vliegende pastoors in te huren als we onze viering doen, maar ik weet nog niet goed hoe zo een viering juist verloopt...Kun je een kort verloop of boekje ofzo doorsturen van je viering?Als je dit liever niet doorgeeft begrijp ik het best, is natuurlijk persoonlijk hé... Groetjes Evelienvanhove_evelien@hotmail.com
Heykes,Leuk te horen dat jullie tevreden waren over de vliegende pastoors want wij hebben hen ook geboekt voor onze ceremonie en kijk er echt wel naar uit. Indien je dit wil zou ik ook wel graag eens wat tips krijgen voor het verloop van zo een ceremonie :-) Alvast bedankt.groetjesLienderuyverlien@msn.com
Hallo, wij deden ook beroep op de vliegende pastoors en het was echt super! @Lien: over het verloop hoef je u geen zorgen te maken, dat zit heel mooi in elkaar en zelf hoef je hier bijna niets voor te doen. Enkel vooraf eens een bespreking van je wensen en voor de rest zorgen zij. Je zal er geen spijt van hebben . Véél plezier alvast!
Hoi , Wij twijfelen ook voor de vliegende pastoors..Iemand foto's , teksten , misboekje , filmpje van hun?
Ik zou ook graag wat voorbeelden zien of horen van de vliegende pastoors..Alvast bedankt!marjan.beets@hotmail.com
Hallo,Wij denken ook aan de vliegende pastoors, ik lees er toch goede reacties over!Heeft er iemand meer informatie of reacties?Bedankt!Stefany