Terug naar overzicht
Hey!Wij moesten maar een week wachten. We zijn erom geweest in een antiekzaak in de Nieuwstraat in Sint-Niklaas; iets met 'roze' in heet de winkel. Ze hebben verschillende kaarsen, ook de typische huwelijkskaarsen (die wij niet wilden) maar ook heel speciale en daar zetten ze de namen en datum op voor 10 euro (wel kaars nog betalen) en een week later mag je erom. Groetjes
Hallo, Ik weet niet van waar je ergens bent, maar hopelijk ben je hiermee iets. Onze kaars komt van de kaarkesprocessie in Lummen en we moesten er een week op wachten. Als je zegt dat het dringend is, zal het nog wel sneller kunnen.http://www.kaarskesprocessie.be We zijn ook gaan horen in de winkel van de abdij van Tongerlo: duurder en een beetje serieuzer maar die zouden het direct maken. Groetjes
Hallo, Wij zijn onze kaars vandaag in Scherpenheuvel gaan halen, bij de kaarsenboetiek (Albertusplein). Een half uur wachten en hij was klaar. Ook handig omdat het op zondag open is (niet op donderdag en vrijdag geloof ik). Je hebt er geen 100 verschillende kaarsen maar toch wel een beetje keuze. Succes ermee! Groetjes
Oh dankjewel allemaal! Ik ben van Sint-Truiden, dus Lummen en Scherpenheuvel zijn niet ver! Super! :)
Hey Onze kaars hebben ze gemaakt terwijl we erbij stonden, in Scherpenheuvel, in een van de winkeltjes aan de basiliek. Daar hadden ze ook van die leuke kaarsen met 2 wieken, en heel veel keuze.
Ja, dat wilde ik dus ook zeggen: Scherpenheuvel, dé place to be voor uw kaars !!!Er zijn heel veel online winkels waar je je kaars kan samenstellen, maar ik vrees dat je daar dus te weinig tijd nog voor hebt ( de levering zal meer dan een week duren met de feestdag ertussen omdat ze eerst wachten tot uw betaling binnen is...)Dus... ga lekker naar Scherpenheuvel, dan kan je meteen een kaarsje branden voor mooi weer , en steek er aub voor mij eentje aan zodat het stralend weer is 18 juni :-)
Jaja, die van ons ook van Scherpenheuvel. Bij ons het winkeltje naast het ijswinkeltje. Het was mooi weer dus tijdens dat halfuurtje wachten zijn we een ijsje gaan eten :) Ze hebben daar wel hele mooie kaarsen vind ik! Niet super veel keuze, maar wel mijn goesting :)
hey, de onze komt van bij 'de paterkes'. das de abdij van Dendermonde (heeft ook een site trouwens). Die maken heel vlug u kaars af en het resultaat is ook mooi. Heel veel keuze (had ik zelf ook nie verwacht). een aanrader als je uit deze buurt bent. groetjes en succes ermee
Wij hebben onze kaars gehaald op een rommelmarkt ! Neen het is geen tweedehands kaars of zo , maar het waren hier havenfeesten , en er stonden allerlei ambachtelijke kraampjes ook tussen de rommel. Zo was er een ouder ventje die kaarsen graveerde, we hebben dus een gewone "lege" kaars uitgekozen en die heeft hij helemaal naar onze smaak gegraveerd.Dag nadien was hij al af. Dus het kan perfect hé ! Denk zoals de dames hier zeggen , scherpenheuvel gaat jullie oplossing zijn. Daar doen ze deze dingen meteen en heb je ook meerdere winkels blijkbaar . Vind je dus in de ene je zin niet , kan je naar een andere gaan .
Een vriend van ons maakt dezoor hobby....en heeft de onze gemaakt, leuk, ook met 2 wieken. Woont in West Vlaanderen voor de liefhebbers.
Wij hebben onze kaars besteld bij magisidee in zandhoven.Super service en zeer snel! levertermijn van twee weken, maar ik geloof dat ze ook een snelservice hebt, maar dan moet je wel bij betalen dacht ik. Neem eens een kijkje op de site en anders eens bellen. Heel vriendelijke dame, als je niet binnen openingsuren kan was ze ook bereidt om na de uren af te spreken als je van verder moet komen. Echt super mensen. http://www.magisidee.be/ Grtjs Sara
Dag Karen, Onze kaars heb ik besteld op de website www.derozepatio.be .Ik denk dat ik die op een donderdag of vrijdag besteld heb, meteen de betaling via een overschrijving uitgevoerd en ze kwam 's maandags al met de post aan. Groeten, Elke
Dankjewel allemaal! Intussen hebben we onze kaars al thuis liggen, we hebben ze dus gehaald in Scherpenheuvel! :D