Terug naar overzicht
hey, het zijn echt prachtige foto's! je zag er echt stralend uit!!!
prachtig hoor!! ps: welke openingsdans was dat? Het was precies ook geen gewone slow he. Wij willen ook wat speciaals doen, maar tot nog toe geen geschikt liedje gevonden (ik wel, en hij ook, maar we komen niet echt overeen)We hebben nog tijd genoeg, nog 18 dagen
Mooi! Jouw kousenband hing wel wat laag, hé! :p
proficiat voor jullie beide ,ik heb net jullie fotokes net bewonderd en ik moet zeggen jullie straalde echt ,mooie bruidsjurk trouwens nog veel plezier en veel geluk toegewenst grtz nanske
keimooi! Jullie stralen echt! Héél mooie bruidsjurk! Nog heel veel liefde toegewenst ;-)
proficiat, jullie straalden!!! naamgenootjes :-)
Hey Tamara, onze openingsdans was een Rumba, op het liedje van The last Unicorn (geen bekend liedje en ook niet echt een liefdesliedje) maar we vinden dit allebei gewoon mooi en het paste bij onze dans... Groetjes en nog heel veel plezier!
Proficiat ! Mooie foto's !
Prachtige foto's.Je straalt!In welke zaal ging het feest door, kvond ze prachtig?Groetjes. Valérie
hoi, zeer mooie foto's !! nog een hele dikke proficiat toegewenst
Proficiat met jullie huwelijk! Mooie foto's!! Je mama heeft hetzelfde kleedje als mijn mama zal dragen ;-) (atmos fashion als ik het goed voor heb?) Grtjs Sara
Hey Hele mooie foto's! Jullie zien er echt heel gelukkig uit! Inderdaad prachtig kleed en chique zaal... Dikke proficiat! Groetjes Ine
Hey, @ Valérie: ons feest ging door in Alken in Rubenshof (limburg) en ik heb niets als lof gehoord. Echt een prachtige zaal en SUPER lekker eten! de prijs viel ook nog mee, dus zeker een aanrader. @ Sara: leuk kleedje voor de mama hé en ze kan het zeker nog afdragen later! Groetjes Els
Hey Els, Allereerst een hele dikke proficiat hoor!!!!! Prachtige foto's zeg! Jullie straalden. Idd.... het ziet er een prachtige zaal uit. Die tekst bij het gastenboek is ook heel origineel gevonden. Geniet nog van jullie honeymoon!!!!! Veel groetjes
mooiproficiat!