TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
13-5-2006 10:03:43
Hey,
bij ons is het nog 111 dagen, dus net iets langer dan bij jullie, maar ik denk dat je nog niet in paniek moet slaan hoor. Behalve je lingerie, die je toch moet hebben als je gaat passen, zijn er geen dingen bij die je maanden op voorhand moet doen. Volgens mij ben je dus echt wel goed bezig.
Groetjes, Lieve
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
13-5-2006 10:05:01
Rustig Phyllis,
Volgens mij zit je goed op schema. Wat ik nu wel eerst zou doen, is trouwringen gaan kiezen. Hangt er een beetje vanaf waar je die kiest en of die nog moeten gemaakt worden, maar daar kruipt toch nog wat tijd in. Wij zijn de onze in oktober gaan kiezen bij Wim Meeussen en mochten ze eind december gaan halen (een maand eerder dan eerst was gezegd). En dan rustig je lijstje afwerken. Ik had achter elk punt op m'n lijstje een datum gezet waarop dat moest gedaan zijn, dan heb je wel een beter overzicht hoor. En dan maar schrappen hé! Maar inderdaad, 't blijft wel een heel drukke periode. Ik had zo 't gevoel dat heel ons sociaal leven aan ons voorbijging in die laatste maanden voor ons huwelijk. Weet je, we hadden nog een weekendje met vrienden gepland in de maand voor onze trouw en 'k heb dat bijna afgezegd! Puur uit stress! Gelukkig heb ik dat niet gedaan en uiteindelijk was dat echt zalig, zo eventjes weg uit al die planningen! Misschien moet je dat ook wel doen, een dagje naar zee of zo?
Nog veel plezier met je voorbereidingen en geniet ervan!
Groetjes, Sylvie Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!
|
|
katrien
28-7-2006
|
14-5-2006 9:24:45
Dag phyllis !
Hey, wij trouwen op dezelfde dag ! Inderdaad, nog 75 dagen te gaan. Bij mij moet er veel minder nog gebeuren, maar da's omdat wij het minder groots zien, denk ik. We trouwen niet voor de kerk, dus dan valt er al een groot stuk weg, we rijden allemaal met onze eigen auto en een echte suite is er ook al niet. Ik moet ook nog wel de openingsdans zoeken, een viering ineensteken (we houden een niet-kerkelijke viering op de feestlocatie buiten), hopen op goed weer, alles nog es doorpraten met de dj, met de fotografe, trouwbelofte schrijven, liedjes kiezen voor de viering, de uitnodigingen laten drukken en versturen, proefkapsel laten maken, proefmake-up, oh, ik moet zelfs nog een schminkster zoeken, bedankjes voor de gasten moet ik nog verzinnen, vooral iets voor onze ouders, getuigen en een goeie vriendin die heel erg meeleeft, iets verzinnen voor bloemversieringen in de zaal en thuis, een lunch boeken ergens (wat??), champagne kopen voor aan t gemeentehuis, en ik zal nog wel wat vergeten... En intussen ligt mijn lief heerlijk te slapen. Ik kan al wéken niet meer uitslapen. Het wordt wél een heerlijke dag, daar ben ik zeker van. Ik kijk er al enorm naar uit.
veel plezier nog met de planning, phyllis ! Je komt er wel hoor. En anders roep je maar effe !
Katrien. 28/07/06
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|