Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bezigheid voor kinderen?

13-6-2011 13:37:52
Hallo,

Bij ons op het feest zullen er redelijk wat kinderen bij zijn, maar om ze toch wat rustig te houden en van tussen het volk te houden zouden we graag iets voorzien waar ze zich kunnen bezighouden.

Iemand een idee wat we zouden kunnen doen? Of wat hebben jullie gedaan?

Alvast bedankt!

Sofie
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 796

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 13:46:58

Hoi,

als er plaats is: een springkasteel? Of vragen aan enkele leiders van de jeugdbeweging in jullie buurt of ze de kinderen willen entertainen: schminken, spelletjes, ...

Groetjes
Greet

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik13-6-2011 14:05:23

Een oppas, die wat leuke spelletjes doet met de kinderen.
Er zijn "jobstudentes" die dit maar al te graag zullen doen!

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik13-6-2011 14:16:12

wij hebben volgende spelen gehuurd bij http://www.janbogaerts.be/

* springkasteel
* groot 4 op een rij spel
* airhockey-tafel
* spiraal spel

verder leggen we nog kleurplaten en potloodjes voor de kids

Sarah
2-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 14:48:53

Wij hebben een klein tafeltje met kleine stoeltjes, met daarop kleurboekjes en zo, en wat speelgoed ;) hebben niet genoeg kindjes om echt een springkasteel te huren

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik13-6-2011 17:22:14

Wij zijn net naar een communiefeest geweest van famillie en zij hadden 2 clowns laten komen, een man en een vrouw en zij deden dan een show voor de kindjes met enkele opdrachtjes enzo, achteraf hebben ze de kindjes ook laten shminken, was echt wel leuk voor de kinderen, ik heb alvast hun kaartje bij gehouden. Als je er gegevens van wil ofzo laat je maar iets weten: vdnelke@hotmail.com. Een springkasteel wilden wij ook eerst zetten...tot mijn dochtertje op het communiefeest heel veel heeft moeten overgeven bij iedereen aan tafel...van zoveel te springen dus..., dat kan je echt wel missen op je feest, en die mensen van de zaal zeiden zelf dat het veel gebeurd dat de kindjes ziek zijn van het springen en het eten in combinatie...dus bij ons werd dit al wat van ons lijstje geschrapt

Groetjes Elke!

sophie
18-6-2011
 Meld misbruik13-6-2011 19:09:20

ik wou graag zo'n clown huren maar er komen maar enkele kindjes en misschien staat die clown daar dan de helft van de tijd voor niets :-( erg van het geld want dat kost 160 euro. dus ik ben van plan om gewoon speelgoed en kleurplaten mee te nemen, meestal lukt het kindjes goed om zelf spelletjes te verzinnen en ik heb een oppas voor onze kindjes in't oog te houden zodat ik er zelf niet achter moet lopen (ze zijn 3 en 1,5 jaar)
als iemand nog een goed idee heeft... ik ben ook wel nieuwsgierig :-)

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik13-6-2011 21:01:19

Hey allemaal alleszins al bedankt voor de tips!

Het zullen normaal 6 jongetjes zijn tussen 3 en 10 jaar.

Zijn gisteren bij de familie moeten gaan eten en die hebben daar 6u lopen rondlopen en roepen en tieren... Ik werd er gek van :)

Overdag kunnen ze gerust in de tuin rondlopen als het mooi weer is, maar als het donker wordt zullen de ouders ze wss niet meer buiten laten.
Misschien zijn ze wel slim genoeg om de kinderen na het eten naar huis te laten gaan, bij babysit ofzo.

Hadden ook al van die spelletjes gevonden om te huren, maar ik vrees met die jongens, dat er vele stukken verloren zullen gaan...
Clown inhuren is leuk voor overdag, maar niet meer voor 's avonds...

Mijn schoonvader zei ook al kleurplaten leggen, maar jongens en kleuren? Gisteren hebben ze een tandenstoker verstopt die ze dan moesten zoeken. Uiteindelijk als er al 3 kindjes naar huis waren, heeft e vierde op de psp beginnen spelen...
Als ze allemaal zo'n spelcomputer hebben ben ik ook al blij :)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik14-6-2011 11:06:30

Hallo,

Ik ga zeker dit topic volgen want ben ook op zoek naar entertaiment voor de kids:-)
Ik had eerlijk gezegd ook gedacht aan een springkasteel maar nu ik hoor van springen en ziek zijn begin ik toch te twijfelen.

Elke haar idee vind ik wel super.
Zou ik aub ook die informatie van die clowns kunnen krijgen aub: jade.forever@hotmail.com

alvast bedankt en veel groetjes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...