Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graveren in hout

13-6-2011 15:59:24
Hallo!

Wij zouden graag aan een aantal personen (ouders, getuigen,...) een extra cadeau geven. Hiervoor zijn we ook op zoek naar houten plankjes waar we graag in tekst in willen laten graveren. Weet er iemand waar je dit aan een schappelijke prijs kan laten doen? Of zijn er andere technieken waar we iets moois mee kunnen maken (het moet buiten kunnen staan dus wel tegen regen kunnen). We vonden een firma die dit doet maar het is per stuk bijna 100 euro. Toch wel veel geld...

Vele groeten,
Loth

Loth
28-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1180

schapie
2-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 21:49:21

hey Loth,

wij hebben iets vergelijkbaars, gewoon lekker zelfgemaakt. met kost van vernis enzo bij zitten we nu bijna aan 1,5€ per stuk.ik moest dus eventjes lachen toen ik die €100 las!
het machien om te graveren (pyrograaf) is het duurste aan investering, maar we zijn achteraf wel heel blij dat we het gekocht hebben. ik ben geen superhandige, maar mits een beetje oefening lukte het best, je maakt gewoon een tekening in potlood op het hout en gaat dan over de lijntjes met de brandpen...
ik zou dus zeker eens bekijken of het niet lukt op die manier - kan je volgens mij veel persoonlijker en unieker mee gaan :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...