Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

draaiboek

13-6-2011 19:05:18
Hallo iedereen,

Nog een paar maandjes :-) Ik speel nu met het idee om een draaiboek te maken om onze dag zo vlot mogelijk te laten verlopen. Het hoeft niet perfect te zijn, dat kan ook niet maar het zou misschien helpen. Heb wat gegoogled en wat ik tegenkwam was allemaal nogal "schematisch". Ik dacht meer aan een soort van boekje met een mooie voorpagina en dan daar het verloop van de dag in. Of is dat overdreven? Ik zie mijn schoonmoeder al kijken als ik met dat boekje kom aandraven :-) En als ik dat boekje dan gemaakt heb aan wie geef ik dat dan? Aan de getuigen? Aan de ouders? Aan broers en zussen?
Graag jullie idee'tjes of tips!
Alvast bedankt!

Sarah
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 748

Manon
23-6-2012
 Meld misbruik13-6-2011 20:14:27

Dag Sarah

Ik vind dat echt geen slecht idee! Ik ben ook zoiets van plan omdat het mij gerust gaat stellen dat alles goed georganiseerd is!

Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik13-6-2011 20:33:54

Hey Sarah en Manon,

Mag ik misschien vragen of jullie misschien kunnen doormailen welke inhoud jullie hieraan geven. Onze eigenlijke trouwdag is nog zo ver, maar wil toch wel ideeën opdoen en dit lijkt me wel heel leuk....

Groetjes,

Liesbeth

An
9-9-2011
 Meld misbruik13-6-2011 21:47:50

Hoi!

Hier is ook een draaiboek in de maak.
Eentje voor mijn hubbie, eentje voor mij en eentje voor onze dochter :).
Ik heb het wel zeer schematisch gedaan:
De uren staan verticaal 'WANNEER' en daarnaast een kolom met 'WAT' en 'BIJZONDERHEDEN'. (bv. 09.00: boeket afhalen: bloemenwinkel + adres)
Sorry voor de rare zinsbouw, hopelijk kan je er aan uit :).

Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik14-6-2011 10:26:04

Hallo Sarah,

Ik zou ook een draaiboek willen maken, maar twijfel nog een beetje aan de invulling ervan..

Indien je grofweg al een voorbeeldje hebt hou ik me altijd aanbevolen;
faesarah @ gmail.com

xxx

Sarah
24-9-2011
 Meld misbruik14-6-2011 19:55:01

Hallo,

Nee heb nog geen lay out kunnen maken, maar ik denk dat ik inderdaad wel met een kolom per categorie ga werken. Maar dan in een kalkpapiertje met daarin een mooie voorpagina en dan het eigenlijke schema op het tweede blaadje. Klein maar fijn ;) Vooral belangrijk voor de bruidegom ;-) hahaha Maar geef ik zoiets dan ook aan mijn ouders of mijn schoonouders? En de getuigen? Of is het vooral iets voor jezelf?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-6-2011 20:25:19

Wij hadden ook enkel iets schematisch en hebben dit mondeling aan de suite mee gedeeld. Ik denk dat als je echt een boekje gaat maken, de kans bestaat dat er nog meer stress ontstaat dan nodig is (schoonmoeders kennende...) ofwel dit een onnodige kost is (mijn broer zou zich hier bv. al geen bal van hebben aangetrokken).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...