Terug naar overzicht
Dag Sarah Ik vind dat echt geen slecht idee! Ik ben ook zoiets van plan omdat het mij gerust gaat stellen dat alles goed georganiseerd is!
Hey Sarah en Manon, Mag ik misschien vragen of jullie misschien kunnen doormailen welke inhoud jullie hieraan geven. Onze eigenlijke trouwdag is nog zo ver, maar wil toch wel ideeën opdoen en dit lijkt me wel heel leuk.... Groetjes, Liesbeth
Hoi!Hier is ook een draaiboek in de maak. Eentje voor mijn hubbie, eentje voor mij en eentje voor onze dochter :).Ik heb het wel zeer schematisch gedaan: De uren staan verticaal 'WANNEER' en daarnaast een kolom met 'WAT' en 'BIJZONDERHEDEN'. (bv. 09.00: boeket afhalen: bloemenwinkel + adres) Sorry voor de rare zinsbouw, hopelijk kan je er aan uit :).
Hallo Sarah, Ik zou ook een draaiboek willen maken, maar twijfel nog een beetje aan de invulling ervan.. Indien je grofweg al een voorbeeldje hebt hou ik me altijd aanbevolen;faesarah @ gmail.com xxx
Hallo, Nee heb nog geen lay out kunnen maken, maar ik denk dat ik inderdaad wel met een kolom per categorie ga werken. Maar dan in een kalkpapiertje met daarin een mooie voorpagina en dan het eigenlijke schema op het tweede blaadje. Klein maar fijn ;) Vooral belangrijk voor de bruidegom ;-) hahaha Maar geef ik zoiets dan ook aan mijn ouders of mijn schoonouders? En de getuigen? Of is het vooral iets voor jezelf?
Wij hadden ook enkel iets schematisch en hebben dit mondeling aan de suite mee gedeeld. Ik denk dat als je echt een boekje gaat maken, de kans bestaat dat er nog meer stress ontstaat dan nodig is (schoonmoeders kennende...) ofwel dit een onnodige kost is (mijn broer zou zich hier bv. al geen bal van hebben aangetrokken).