Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verwittiging buren

13-6-2011 19:27:26
Hallo allemaal,

Nog 18 dagen op de teller en we zijn aan de laatste voorbereidingen gekomen.
Wij wonen in een klein doodlopend straatje. Nu zijn ze vorige week begonnen met rioleringswerken en gaan ze (waarschijnlijk) net voor den trouw ook de straat openbreken. We vertrekken van bij ons thuis en dus komen onze ouders, zussen, grootouders eerst naar ons thuis om samen te vertrekken. Door de werkzaamheden kunnen ze bijna niet meer deftig parkeren, waardoor de buren die hier misschien wel wat last van kunnen ondervinden.
Daarom wil ik graag een kaartje maken om hen te laten weten dat we die dag trouwen en dat dit eventueel wat overlast kan veroorzaken, maar ik weet niet hoe ik het moet formuleren.
Kan iemand helpen?

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 514

Jessica

Meld misbruik13-6-2011 19:32:59

Misschien iets als:

"Beste Buren

Op xxxx is onze grote dag en stappen wij in het huwelijksbootje. Wij starten onze grote dag hier thuis, waar ook onze familie zal samenkomen.

Wij willen ons alvast verontschuldigen voor eventuele ongemakken dat dit met zich meebrengt, en extra nu met de nakende rioleringswerken in het vooruitzicht.

Met vriendelijke groeten
En dan jullie namen"

Wij wonen in een appartementsblok, en op onze trouwdag ging er net een nieuw koppel verhuizen naar onze blok. wij hebben hen ook gevraagd om te wachten met hun verhuiswagen tot wij vertrokken waren, en dat begrepen zij volledig. Trouwen doe je niet elke dag. Achteraf hebben wij hen uitgenodigd voor een drink om hen te bedanken.

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 20:42:21

Merci Jessica. Zoiets bedoelde ik, maar ik kwam er niet uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...