Terug naar overzicht
Ik hoor hier veel van Van Loock in Zandhoven denk ik. Ik heb de mijne gewoon gekocht in de bruidswinkel...
Ik heb de mijne inderdaad gehaald bij Van Loock in Zandhoven. Heel veel keuze (zowel de typische bruidsschoenen als andere) en je wordt er goed verder geholpen.
Ik heb mijn schoenen via Brandos.nl besteld...Zitten perfect en zijn erg mooi!!Succes met zoeken..
hoi, ik heb de mijne ook bij Van Loock gehaald!! Je word er echt goed geholpen! Moet er een nummertje trekken :-) Prijzen van 140 tot 170 euro voor trouwschoenen met glans! Zeker de moeite!!
Idem, ook Van Loock en hééél goede ervaringen.
Moernhout in dendermondeLa bottega in Hasselt Niet de typische trouwschoenen maar zeker wel schoenen in de kleur die je zoekt! Ik heb de mijne daar gevonden. (eerst in dendermonde, juist maat enkel nog bij La Bottega, mer Chi Mihara) groetjes sofie
Ik was jammer genoeg niet geholpen bij Van Loock! weinig keuze en heel opdringerig. maar ik vermoed dat ik gewoon pech had met de verkoopster.
@Mara: leuk om je reactie te lezen.Heb er namelijk besteld via www.brandos.be , hopelijk zitten ze goed want ik heb niet zo'n gemakkelijke voeten.Was op slag verliefd op die schoenen.
Stylez Shoes in Rotterdam...
Tsjari in Breda Groetjes
Hey, Allemaal bedankt voor de reacties. Bij Van loock ben ik eens een kijkje gaan nemen, maar de wachtrij was zo lang dat ik dat niet zag zitten. Ik ben nu eens een kijkje gaan nemen bij brandos.be en ik ga daar mijn schoenen bestellen. Ik heb de indruk dat er veel meer keuze is bij gekomen en ik ga proberen. Groetjes
ben bij Gabrieli in Roesselare geweest en heb gevonden wat ik zocht!
Je kan ook eenvoudige goed zittende schoenen kopen en dan aanpassen naar je smaak of de kleuren van je boeket met schoenclips. Bij lebootique.nl verkopen ze leuke schoenclips en niet al te duur.