Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste pas + afhalen kleed

13-6-2011 20:51:51
met nog 4 dagen op de teller, mag ik morgen men kleed gaan halen..
kijken of alles in orde is of er nog aanpassingen moeten gebeuren;
Best spannend... we gaan in de voormiddag onze gadgets voor de tafels halen.

Slecht slape, overdag enkel kunnen bezig zijn met de trouw en vergete te genieten van feit dat je een weekje verlof hebt, het hoort er hier allemaam bij. zenuwen tot en met! geen stress dat het niet goed komt, gewoon echte zenuwe da de grote dag dichtbij komt...

enkel het slecht weer verhaal, maar daar zullen we ons moeten bij neerleggen en zelf het zonnetje maken...

liefs

evy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 477

lies
2-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 21:22:29

Hoi Evy,

ja het kort nu echt enorm af voor jullie!
Probeer toch maar beetje te genieten... het is nog zo'n mooie periode hé! En niet moeten werken is toch altijd zalig! ;-)

xxx

evy
18-6-2011
 Meld misbruik14-6-2011 15:39:04

ey,

ja zeg dat wel!
pff we lopen beide op de toppen van onze tenen,
het zal goed zijn dat het zaterdag is...

morgen ist opkuisdag,
donderdag men verjaardag
en vrijdag ist de laatste inkoopjes, voorbereidingen, en alles naar zaal doen... nog naar optrede van f. geubels. jaja tis nog druk... en tegelijk ook nie..

het kleed hangt nu in kamer, was nog nie van de eerste keer in orde, er moest nog een aanpassing gebeuren...

liefs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...