Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen - Vrijgezellen

13-6-2011 20:59:11
Woehoeeeeeeeeeeeee!!

Wij hebben een zalig weekend achter de rug!

Zaterdag om 7u30 kwamen ze onze ringen brengen. Toen ik mijn ring aandeed, dacht ik "wat heb ik toch goed gekozen"... Twas perfect. Mijn vriend zijn ring daarentegen was te klein, hij kreeg die niet over zijn kneukel... die mevrouw heeft zijn ring terug meegedaan en liet weten dat dit maar 4 daagjes zou duren... nog genoeg tijd dus :)!
Onze ringen komen van FDO en we zijn er enorm tevreden over :)

In de namiddag begon onze vrijgezellen. We wisten niet wanneer ze ons kwamen ophalen en wisten helemaal niet wat er ging gebeuren...
Om 14u10 ging de bel, mijn zus (getuigen) en vriendin kwamen binnen met twee grote dozen...
"Neem u badpak en dan zijn we weg"... nog vlug afscheid genomen van Sam en hop we waren weg.
Blinddoek om en weg waren we..... mijn zus vertelde... "aahhh 18 minuten".... en ik maar raden waar we heen gingen, maar geeeeen idee!
Toen we gearriveerd waren, kon ik mijn blinddoek af doen en zaten we in de welness, WOEHOE, sauna, hamman, infraroodsauna, jacuzzi, zonnebank en lekkere verse fruitsap, ZALIG gewoon! Twee uurtjes genieten met een vriendin en mijn zus, roddelen, praten, ontstressen, echt zalig! Aqua Thermae in Mariakerk -- een aanrader!!!

Toen we terug naar huis gingen, hadden we een klein probleempje... mijn zus had de lichten van de auto laten branden en de batterij was plat! gelukkig had die man van de wellness startkabels in zijn auto en konden we na 10minuutjes terug vertrekken... haha

Terug naar huis: de droomtelefoon gespeeld! Jullie moeten weten dat toen mijn zus en ik klein waren, wij dat spelletje 5uur aan een stuk konden spelen, superleuk supertof om dat nog eens te spelen!!

Toen we dan terug moesten vertrekken, kreeg ikeen Tshirt... een roze met op de achterkant "miss bride" en mijn naam. Mijn vriendinntjes hadden allemaal een witte tshirt met "team bride" en hun naam, echt zalig!!
ik kreeg ook accesoires, een roze diadeem, roze speldjes, roze ringen, een roos tasje, ....

De tram op, naar centrum Gent... op weg naar vriendinnen die ons opwachten voor de aperitief in de Pink Flamingo (haha-- Pink!), daarna op weg naar de vrijdagsmarkt waar er nog meer vriendinnen stonden te wachten om te gaan eten... heel lekker fondue en ijsje daarna... met vuurwerk voor mij, haha!

Op weg naar de mannen nog eventjes gestopt voor een paar flesje cava te drinken en aardbeien te eten!
Om 24u hadden we afspraak met onze mannen in ons stamcafé. Toen ik mijn toekomstige zag kon ik mijn lach niet inhouden. ze hadden hem in een babypak gestoken! Hij had een geweldige namiddag en avond gehad, net zoals mij :)!

Vandaag besefte ik dat het nog maar 11 dagen is... deze week onder de middag ga ik dus nog vanalles doen voor ons huwelijk, ik begin beetje stress te krijgen, mijn vriendje beseft dat en vraagt of hij iets kan doen om me te helpen... de lieverd :)

Aan allen die nog een vrijgezelle moeten hebben: geniet ervan!

groetjes

Liselotte

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 872

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik13-6-2011 21:50:24

Kleine foto :)

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik13-6-2011 22:02:33

jammer zie de foto niet maar klinkt allesinds ZALIG vooral die sauna hihihi

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik14-6-2011 8:12:18

Hey,

Waaw moet super geweest zijn!! Geniet er maar vollop van!!

Groetjes Ellen

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik14-6-2011 10:32:32

Waauw, super die vrijgezellen gewoon!
Geniet nog van je laatste voorbereidingen en vooral van je grote dag.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...