Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welk lettertype is dit?

14-6-2011 8:53:17
http://www.tutje-en-kiki.be/ENVELOPPENDOOS-HUWELIJK.html

we willen een enveloppendoos laten maken met het als van Inez en stijn, maar we zouden het lettertype moeten vinden....
deze werd letterlijk overgenomen van de uitnodiging, maar we zouden die natuurlijk willen met onze namen.
ik zie die schrijfwijze graag.
weet er iemand welk dit is?

anna
31-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1146

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik14-6-2011 10:50:38

Hey Anna,
Ik volg het graag mee want ik wilde ook dat lettrtype op de enveloppendoos maar ze konden het niet namaken zeiden ze aangezien het inderdaad rechtsreeks van de uitnodiging is overgenomen.

groetjes

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik14-6-2011 10:55:43

Ik weet het niet, maar ik zal het eens aan mijn verloofde vragen aangezien hij dagelijks bezig is met fonts. Dus mss weet hij het wel :-)

Maar ga eens een kijkje nemen op http://www.dafont.com/ , daar staan zowat alle fonts die beschikbaar zijn, mss vind je daar wel iets wat je zoekt.

Grtjs

Sara

anna
31-10-2014
 Meld misbruik14-6-2011 11:35:10

a ja, samira; die mensen hebben me inderdaad het voorbeeldje van u getoond.
ik vind het ook heel mooi; als we het niet vinden nemen we het dan op die manier geschreven. ik wacht nog even af...

@ sara, ja, vraag het maar eens als je wil.
heb al eens op die site gekeken, maar er zijn er zoveel hé..

groetjes!!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik14-6-2011 13:01:46

Wat een leuke site,alleen jammer dat ik niet meteen een prijslijst vind,maar heb al emailtje gestuurd voor info
Zo leuk zeg zo in de stijl van de uitnodiging :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...