Terug naar overzicht
Wij hebben voor dit tekstje gekozen (staat bij ons ook achteraan): Ik ben gelukkig... als je lacht, als je bij me bent. Ik ben gelukkiger... als je naar me knipoogt, als jouw hand de mijne raakt. Ik ben het gelukkigst... als je mij een zoen geeft, en als je fluistert "ik hou van jou"!
dit was het onze:Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien, niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen. Ons ja is geen ... nu ja. Ons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn en zoals we willen worden
Wij hadden hetzelfde als Deborah!
Als je echt van iemand houdt Iemand alles toevertrouwt Eén die echt weet wie je bent Die ook je zwakke plekken kent Die je bijstaat en vergeeft Een die ‘naast’ en ‘in’ je leeft Dan pas voel je wat leven is En dat liefde geven is. Toon Hermans Ik kon niet zeggen wat ik voelde ik heb het ook niet uitgelegd maar toch wist jij wat ik bedoelde de stilte had het al gezegd als ik je kuste of je griefde in blijheid of in droefenis de liefde is pas èchte liefde als stilte taal geworden is.Toon Hermans
Als je echt van iemand houdt Iemand alles toevertrouwt Eén die echt weet wie je bent Die ook je zwakke plekken kent Die je bijstaat en vergeeft Een die ‘naast’ en ‘in’ je leeft Dan pas voel je wat leven is En dat liefde geven is.
Wij hadden deze, Geluk bestaat uit zoveel losse puzzelstukjes, dat je denkt dat er bijna altijd één ontbreekt Kom je met een lach of heb je verdriet, heb je een reden of kom je zomaar, je bent altijd welkom!!!
Geluk bestaat uit zoveel losse
puzzelstukjes,
Kom je met een lach
of
heb je verdriet,
heb je een reden
kom je zomaar,
je bent altijd welkom!!!
wanneer ik denk, aan liefde en aan vriendschap wanneer ik denk, aan warmte en aan trouw wanneer ik denk, aan al deze mooie dingen, denk ik automatisch steeds aan jou groetjes Vicky