Terug naar overzicht
Hey Mieke, wij hebben de save-the-date kaartjes zwart-wit gemaakt om zo neutraal mogelijk te gaan. Ik wou ook 1 lijn doortrekken, maar dat kon dus ook nog niet. Wij hebben er magneetjes van gemaakt. Veel succes ermee!
Wel Lies, Ik had dat hier en daar ook al opgevangen van die koelkastmagneten. Waar heb jij dit besteld? Ik had hier gehoord van vistaprint maar vind het niet direct terug:- alvast bedankt hoor
Hey Mieke, Wij trouwen op dezelfde dag :)Onze save the date kaartjes zijn dit weekend de deur uit gegaan (of toch gedeeltelijk). Aangezien wij ook nog geen idee hadden hoe onze uitnodiging er zal uitzien hebben wij iets heel simpel gedaan, iets in de aard van een kalenderblaadje. Ik mail het je wel even door. Groetjes, Sara
Ik heb je ons save-the-date kaartje gestuurd. Veel knip/plak/knutselplezier... Groetjes, Stefanie
Hey Mieke, ik heb ze zelf gemaakt... niet zo ongelofelijk moeilijk eigenlijk. => je print kaartjes die je zelf maakt.De onze waren 7cm op 8cm en die kan je dan dubbel plooien zodat je 7 op 4 krijgt en ze recto verso zijn. (eventueel wil ik de onze wel s doormailen)=> Je lamineert de kaartjes (lamineervelletjes op visitekaart-formaat in AVA 2.99/100st) => Je kleeft er achteraan een stukje magneetstrip op. (magneetlint 10 meter €17 bij Banier dacht ik) Het enige wat je dan zou moeten hebben of kunnen verkrijgen in de familie is zo'n lamineerapparaat... (Maar leerkrachten hebben dat meestal wel) Leuk - origineel - en véél goedkoper dan gelijk waar online vond ik... Veel succes!