Terug naar overzicht
hey deborah, dikke proficiat! je mag gerust enkele foto's mailen naar kirstenenwillemtrouwen@gmail.com groetjes,kirsten
hey van mij ook hele dikke proficiat !!!Mij mag je gerust ook een paar foto's mailen hoor, ben wel curieuspolletteken@hotmail.com Groetjes Kim
Dikke proficiat je mag me gerust enkele foto's doorsturen hoor.xavier.tine@hotmail.com
mij mag je ook de foto's doormailen dagmarvanhemeldonck@hotmail.com
Een hele dikke proficiat!!!! Klinkt als een geweldige dag!!! Ik ben héél benieuwd naar je foto's : jade.forever@hotmail.com alvast bedankt en geniet van je honeymoon!!!!
Hey, Proficiat! Je mag naar mij ook altijd fotookes sturen: claudia.vanagtmael@hotmail.com
Hey, Een heel dikke proficiat met jullie huwelijk. Het lijkt alsof alles goed is verlopen behalve het stukje met de priester dan maar verder is alles goed gekomen. Ben ook wel benieuwd naar foto's. Laura.marsili87@hotmail.com. Groetjes laura
Oei verkeert mailadres doorgegeven. :) tis laura.marsili87@gmail.com
Dikke proficiat! Geniet van de wittebroodsweken! Ik ben ook benieuwd naar je fotootjes nathalieenchristiaantrouwen@telenet.be
Alvast van harte proficiat en geniet nu maar als mevrouw... Ik zou graag ook een fotootje zien van juliie mooie dag kupczyk@mail.be
Hey, Super verslagje!! Alleen jammer dat de priester zonder vragen een communie inlast, moet naar mijn gevoel een bewuste keuze zijn en als je dit niet geplant had wel jammer voor jullie. Ik ben natuurlijk super benieuwd naar een paar foto's. Mijn mail adres: Hermansellenhenri@gmail.com
hey deborah,eerst en vooral wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijk ,en zodat ik jullie verslagje kon lezen ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden naar jullie fotokes hoor dus als je het goed vind mag je me altijd doorsturen mijn e mail adres is : darkangel_of_hell@live.be alvast dat je ze moest doorsturen mvg nanske nog heel veel plezier en geluk toegewenst samen
Hey dikke proficiat met jullie supermooie dag! ik wil ook wel wat fotokes zien :-) debbiedidden128@hotmail.com als ik zo je verslag lees kan ik niet wachten om zelf te trouwen! nog een klein jaar en het is zo ver...
Ik zie ook heel graag trouwfoto's! Ben ook benieuwd naar hoe je je haar hebt laten doen; hoe je het beschrijft klinkt het heel mooi! Ben zelf ook nog op zoek naar een gepast kapsel... Hartelijk dank op voorhand en dikke proficiat! Geniet van je witebroodsweken!! estervanachter@hotmail.com
Hey, kei leuk om dit zo te lezen! Kijk er zelf ook naar uit! Een hele dikke proficiat!! Ben ook wel benieuwd naar de foto's: kobevanlooy@hotmail.com Veel geluk samen! Groetjes
Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar de foto's hoor. Vind het altijd heel leuk en ben benieuwd hoe je eruitzag: nathaliegeysen@hotmail.com Proficiat en geniet ervan!