Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijd tussen huwelijk en avondfeest

14-6-2011 11:03:00
Beste bruidjes,

we zijn vollop bezig met een tijdschema voor onze grote dag... Nu vroegen we ons af wat we moeten doen met de gasten in de tijd tussen het gemeentehuis en de start van het avondfeest? we trouwen om 14.30 en we dachten het avondfeest te laten starten rond 18.30u . Het zullen niet zoveel mensen zijn in het gemeentehuis dus een echte receptie zou al te kort zijn en er zou te weinig volk zijn... En naar huis zou ik ze niet willen sturen. Iemand ideeen?
bedankt !
Groetjes Sarien

Sarien
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1273

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-6-2011 11:14:18

Normaal gezien gaan de mensen dan gewoon naar huis om zich op te frissen, om te kleden, kinderen eten geven en naar de babysit te brengen,... Ik zou hier dus niets voorzien.
Voor de suite moet je wel iets voorzien, bv. mee naar de fotoshoot of ergens iets gaan drinken.

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik14-6-2011 11:14:58

Wij trouwen waarschijnlijk om 15u voor de kerk. Daarvoor gaan we foto's trekken. Na de kerk zouden we richting feestzaal vertrekken met de suite ofwel terug naar huis komen en daar nog foto's trekken met de familie (zoals ouders, grootouders, broers en zussen) in de tuin van de feestzaal of die van mijn ouderlijk huis. Op die manier is de tijd ook gebroken.

Groetjes,

Silke

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik14-6-2011 11:52:04

Hoi!

Wij trouwen om 14u30 voor de kerk... zullen ongeveer om 16uur buiten zijn en ons avondfeest start om 19uur.

Voor de mensen van de suite, gaan we naar het huis van mijn ouders. Daar kan iedereen beetje op adem komen. We nemen er de foto's van de suite, daarna vertrekken mijn vriend en ik voor de foto's.
De suite blijft achter en dan komen we allemaal samen rond 18u30 in de feestzaal.

Ik zou niet teveel voorzien voor de suite. Dat hebben wij allesinds niet gedaan. Ze kunnen zich opfrissen bij mijn ouders, kunnen glaasje drinken, ffkes op het gemak zitten om er dan opnieuw met volle energie tegenaan te gaan :)

Els
10-9-2011
 Meld misbruik14-6-2011 12:10:24

Rustpauze! Niet overbodig op zo een drukke dag denk ik :)

Rudy
7-7-2012
 Meld misbruik14-6-2011 12:31:22

Ik meen te begrijpen dat het hier niet over de mensen van de suite gaat maar die bvb uitgenodigd zijn op het avondfeest. Ik zou zeggen: " zie Véronique ".

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik14-6-2011 13:06:07

Wij gaan suite, bootje varen en fotos nemen. Mensen die geinviteerd zijn voor het avondfeest maar toch al komen zien om 15u naar het stadhuis, gaan weer naar huis.
Ik trouw in Aalst en heb er die komen vanuit Ieper en <kortrijk.....die hebben gezegd al van smiddags te komen, even te shoppen in aalst, het stadhuis en dan naar hun hotel om op te frissen en te komen naar het feest.

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik14-6-2011 16:20:22

Mijn vriend gaat met zijn getuige een leuke wandeling doorheen Brugge uitstippelen voor de tijd tussen de kerk en de receptie 's avonds (met punten die belangrijk zijn voor ons, of die we echt aan hen willen laten zien en hier en daar een terrasje) omdat mijn familie en vrienden van Antwerpen komen en dus ook niet naar huis kunnen...
De suite gaat dan met ons mee foto's trekken...

Sarah
24-9-2011
 Meld misbruik14-6-2011 20:09:04

Hallo,

Wij trouwen enkel voor het gemeentehuis om elf uur! Dan gaan we met de naaste familie lunchen tot een uur of drie en dan gaat iedereen gewoon naar huis! Zoals hierboven al gezegd, om op te frissen, om te kleden en bij ons is het vooral om de bruidegom wat rust te geven op deze drukke dag ;-) hahaha. Bovendien kan onze dochter nog een dutje doen. En dan avondfeest dat begint om 20u.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik15-6-2011 12:18:20

Hallo,

Ik sluit me aan bij Véronique: wij trouwen om 13.30u voor de kerk en voorzien alleen iets voor de suite (opfrissen, foto's). Andere mensen die naar de misviering komen, zullen allicht nog andere zaken te doen of te regelen hebben voor ze naar onze receptie (17.30u) of avondsfeest (vanaf 18.30u) komen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...