Terug naar overzicht
aperitief, soep, voorgerecht, hoofdgerecht, uitgebreid dessertenbuffet, aanlsluitend koffie/thee en pralines.
Hey, Bij ons zal het ook een warm voorgerecht met vis of scampi's (iets uit de zee), Soep (ik weet is niet volgens de etiquette, moet na een koud voorgerecht maar de feestzaal wou dit wel aanpassen voor ons), dan warm hoofdgerecht met vlees en aansluitend dessertenbuffet + koffie en kaastafel. Onze gerechten staan nog niet vast, maar wil iets met vis en iets met vlees... en een neutraal soepje dat iedereen mag. Bij jullie klinkt het heel lekker. In mijn stuk van de fam. buiten ikzelf lusten er weinig personen vis dus wij nemen zeker geen vissoep... Maar is iedereen zijn keuze. Veel groetjes Ellen
hey, Wij hadden:- st jacobsvruchtje op een bedje van witloof- aspergeroomsoep- lamskroon met honing/thijmsaus OF zeetong met roze zalm en saffraansausje- verschillende dessertjes- koffie en koekjes wij hadden wel enkel een diner met de suite groetjesJoyce
Onze menu staat nog niet vast,maar we weten wel al hoeveel gerechtjes het zullen zijn. voorgerecht met vis soep hoofdgerecht met vlees dessertbuffet koffie
aperitief+ amuse geulevoorgerecht tussengerecht - vissorbet Hoofdgerecht-vlees Dessert Bruidtaart + koffie + versnaperingenSoep laat ik vallen, ben niet superverzot op soep. Denk eten genoeg
Menu Aperitief ˜ ™ Ringetje van komkommer met Noordzeegarnalen en cocktaildressing ˜ ™ Champignonroomsoep ˜ ™ Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes ˜ ™ Dessertenbuffet ˜ ™ Koffie met versnaperingen
Menu
Aperitief
˜ ™
Ringetje van komkommer
met Noordzeegarnalen en cocktaildressing
Champignonroomsoep
Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes
Dessertenbuffet
Koffie met versnaperingen
Mmmm, ik krijg hier alleen nog maar meer honger van tijdens mijn lunchpauze :-) Wij gaan voor een landenbuffet, gevolgd door een dessertenbuffet + bruidstaart.