Terug naar overzicht
Hoi Tania, Wij rijden ook met eigen wagen. We gaan de decoratie sober houden, met enkele lintjes en daaraan wat bloemetjes aan de spiegels en handvatten, en met zo'n dikke stift om op ramen te schrijven gaan we onze ruiten mooi versieren. We hebben alles van bij AVA! Groetjes, Filipa
hey Tania.wij gebruiken ook onze eigen auto, ttz. mijn aanstaande zijn hobby is autotuning en heeft vorig jaar een Lexus van 1997 gekocht om volledig op te maken. dit is niet de auto die we dagelijks gebruiken. de auto zelf zal al speciaal genoeg zijn, dat veel versiering ook niet zal nodig zijn. wij zullen waarschijnlijk wat tule gebruiken en een boeket op de hoedeplank, meer niet.ook al gebruik je je dagelijkse wagen, less is more!!!!groetjes Noëlla
ik volg, wij gebruiken ook onze eigen auto, ik vind dat gezellig en het is ook absoluut niet de moeite om voor die afstand ceremoniewagens te huren :-) moest men kleed wat praktischer zijn zou'k nog te voet durven gaan :-D AVA is al een goede tip! witte lintjes, eventueel dikkere strik ofzo...
hey wij hadden een Mini cabrio gehuurd, en versierd met strikken die we besteld hadden op:http://www.meikeswedding-accessoires.nl/c-518096/antenn... voor de suitewagens hadden we gewoon wit lint voorzien van bij Ava (allemaal eigen wagens) groetjesJoyce