Terug naar overzicht
wij trouwen zaterdag in hof ten damme. wat bedoel je met de partyformule? ik ben voorlopig heel tevreden van de service, het gaat perfect zijn zaterdag, ze denken daar aan alles :-) groetjes
Hey Shan en Sophie Wij trouwen daar volgend jaar, op 11 augustus 2012. De zaal is prachtig. Wij kiezen voor een klassiek menu met bediening aan tafel en een dessertenbuffet. Sophie, alvast veel succes en plezier zaterdag! Ik zal duimen voor stralend weer. Laat je weten hoe het was? Zijn er zaken waar we moeten op letten bij Hof ten Damme, bijv. DJ, afbreken van een tafel voor het dansfeest? groetjes
De partyformule is de Walking dinner. We twijfelen tussen klassiek zittend menu of een walking dinner. Vandaar de vraag. Sophie, ik wens je zaterdag een mooie dag toe. Geniet ervan :-) groetjes
wij hebben ook een klassiek menu. ze zorgen daar zelf voor alles, de dj moet je enkel je nummers en stijl van muziek laten weten. je mag je kleuren voor de bloemen doorgeven indien je een themakleur hebt, menukaartjes zijn ook van daar dus die moet ze zelf niet kopen. enkel de hoofdtafel wordt verplaatst bij het dansen dus iedereen blijft op zijn plaats... ik ben heel benieuwd :-)