Terug naar overzicht
Ik ben dus eerst moeten gaan kijken waar Zele en Kapellen liggen, want ik ben hopeloos in aardrijkskunde ;-) Voor zover ik kan zien, ligt Antwerpen ongeveer halverwege. Dus ik zou in jouw buurt iets zoeken, gewoon omdat dat makkelijker is voor jullie. Uiteindelijk hoeft de familie maar 1 keer de afstand te doen en die is nu ook niet zo groot. Wij hadden een vergelijkbaar probleem, alleen lag de afstand nog iets verder. Zijn familie is van West-Vlaanderen, de mijne van Limburg. zelf wonen we tegen Brussel (westkant). Uiteindelijk doen we ons feest in Schelle, in het Laarhof. Da's gewoon ver rijden voor iedereen :-p
@ Gitte: feestzaal Laarhof is praktisch achter mene hoek:) Ik ben van Niel en dat ligt er niet ver af.
Ik zou ook kiezen voor een zaal in de buurt van jullie woonplaats, Antwerpen dus. Daar zullen jullie ook trouwen, voor de wet in ieder geval. En als je voor een van de woonplaatsen van jullie familie zou kiezen, is het voor de andere familie meteen een stuk verder. Tips voor zalen heb ik niet direct.
E10 hoeve te brecht!
Biznis in Lokeren!is ook een hotel!
In regio Zele heb je volgende zalen die ik wel de moeite vind: Tybeert in Daknam (Lokeren) Lozen Boer in Lochristi Groetjes!
hier gelijkaardigs : wij wonen in a'pen, mijn familie aan de kust, zijn familie in Boom. En de vrienden verspreid over het land : Gent, Brussel, Leuven, etc. We kozen voor A'pen omdat we hier naar het stadhuis moeten maar namen dan wel een locatie tegen de afrit zodat degenen die het hier niet kennen niet door de stad moeten rijden. Bovendien is er een hotel op 100m en daar hebben we kamers voorzien voor zij die niet meer terug willen rijden Wij hebben Kasteel den Brandt. Afrit Berchem. en trouwen precies 1 jaar voor jullie
hier ook verdeeldheid, Lokeren mijn familie - Bolderberg (Heusden-Zolder) zijn familie Wij gaan ons verdelen : trouw - receptie - eten met familie in Lokeren avondfeest in Beringen Mijn :) Er komen toch ook verrassend veel van mijn vrienden richting Limburg op de trouwdag, dus afstand maakt voor zoiets blijkbaar niet veel verschil :-) Ik zou in jullie geval Antwerpen nemen :-) Centraal...