Terug naar overzicht
Hallo Patrizia, Ik denk dat januari zeker niet te laat is. Je zal nog ruim de tijd hebben dan om alles op punt te zetten. Wij hadden ook pas eind januari ons eerste gesprek met de pastoor ondanks dat we ook al eerder hadden contact opgenomen met hem. Hopelijk kan ik jou hiermee een beetje geruststellen. Groetjes, Marijke
Hoi Patrizia, Ik zou mij niet al teveel zorgen maken, ik denk dat wij ook ongeveer in januari een afspraak hadden met de pastoor, maar we hadden al op voorhand via telefoon onze datum kunnen vastleggen... so no panic ;-) Groetjes,Filipa
Niet teveel zorgen maken! Wij hebben nog steeds geen afspraak met onze pastoor gehad. We hebben gebeld om de datum en het uur vast te leggen, daarna moesten we een blad invullen en doorsturen met allerlei gegevens van getuigen, doopdatum, ... Dan moesten we drie avonden volgen met andere koppels en nu pas mogen we bellen voor een afpsraak. Misboekje is via mail al wel goed gekeurd.
ik denk dat je ruim op tijd bent hoor.Wij trouwen ook in juni en hebben ng geen afspraak gemaakt. We gaan pas bellen in december ofzo . groetjes
Hey, Wij hebben ook pas in februari een afspraak met de pastoor. Ik vond dat ook vrij laat,maar blijkbaar is dat normaal. Dus geen zorgen maken!
Geen paniek. Heb ook nog geen afspraak gehad Wel bevestiging dat dossier en dag + tijdstip in order zijn. Heb al vier keer gevraagd voor een afspraak, maar het presseert blijkbaar niet.
Wij hebben een afspraak in september en trouwen 30/06/2012, het uur en de dag liggen wel reeds (telefonisch) vast! De deken hier heeft me wel gevraagd om de trouwboekjes van beide ouders mee te brengen tegen dan. Ik denk dat het ook vooral afhangt van parochie tot parochie (hier Temse) Groetjes
Ok bedankt allemaal! Ik zal dan maar afwachten en tegen December dan maar terugbellen voor een afspraak Maak me weer zorgen om niets! Uiteindelijk staat de dag en het uur toch al in hun agenda dusja... Geen zorgen!!! hihii Groetjes en nogmaals bedankt voor de reacties!!!
Maar goed dat ik uw bericht hier lees.. Ik heb vandaag ook naar de Deken gebeld en wij hebben ook gewoon datum en uur kunnen vastleggen en begin van volgend jaar moeten wij terugbellen voor alles verder af te spreken... ik was mij ook al ongerust aan het maken.. maar dat is dus blijkbaar niet nodig.. groetjes, Jili