Terug naar overzicht
ik wist zelfs niet dat die bestonden, ben dus ff gaan piepen... Cinderella vind ik prachtig!
Hoi!In 'Het Laatste Nieuws' heeft daar ooit een artikel over/van ingestaan. Misschien kan je naar hen eens mailen?Groetjes,An
toch even melden dat ik helemaal gek ben op sneeuwwitje
OOoohh dat is zo'n leuke website!!! we hebben ons thema "Fairytale wedding in the make" genoemd dus zo een kleedje zou er perfect in passen Maar ik zag ook niets staan waar dat het eventueel verkocht word... misschien een mailtje sturen? groetjes!!!
Oh ja, dat zijn keimooie jurken. Ikzelf was altijd verliefd op die van Belle.Ik heb dat ooit eens opgezocht en het dichtste dat ik erbij gekomen ben, waren winkels in Parijs en Londen.
Ook ik ben helemaal weg van de Disney prinsessen en vind sommige kleedjes prachtig! Maar geloof me als ik zeg dat ik mij in mijn kleed (uit de gewone collectie) ook een prinses voelde, je hoeft dus niet persé een "cinderella"kleedje te kopen!
Ik denk dat het goedkoper is om dat na te laten maken bij een naaister... ;-) Heb zo ooit foto's gezien van een Belle-kleed:
om even zelf op mijn vraag te antwoorden. Ik heb gemaild met de ontwerpers. Denemarken of Londen zijn het dichtste, maar er komt er waarschijnlijk ook nog eentje in Brussel. Daar zijn ze mee aant onderhandelen.
@ Sara: Heb je ook enig idee wanneer die in Brussel er zou komen? Ik ben verliefd geworden op één van die jurken, maar trouw (al) op 31 maart 2012, dus misschien heb ik geen tijd om er op te wachten...
nee er stond geen tijd bij. maar ik vraag mij af zijn er zoveel bruidswinkels in brussel? Misschien kan je keertje rondhoren (gaat misschien het process versnellen als ze merken dat er klanten voor zijn).
bij scarpilini oostende zie het juist op hun facebook pagina