Terug naar overzicht
excuseer ik word zonder de t
Als jullie niet graag taart eten, kunnen jullie dan geen combinatie voorzien? Wij kiezen voor een dessertbuffet (wat we zelf supergraag eten!!) in combinatie met een bruidstaart. Zo hebben we toch een beetje het show-element van de bruidstaart maar kan iedereen tegelijk eten wat ze graag eten ;-). We betalen hiervoor 12 eur pp. Groetjes!
Ik heb mijn huwelijkstaart besteld via iemand van de taartenfee en we betalen 2.5 euro pp, we moeten voor de zaal wel 1 euro pp betalen voor bediening enzo... Hierbij gaan we waarschijnlijk nog ijs nemen ofzo...
eventjes ter duiding Wij voorzien dessert , en dan vervolgens bruidstaart met koffie, omdat de familie van mijn verloofde van euh ... de taartenregio is
Wij hebben onze bruidstaart van bij petit gateau en betalen 7 euro per persoon, niet goedkoop, maar geweldig lekker, buitengewoon mooie taart en supervriendelijke mensen. Groetjes
Hey Lynn, Heb petit gateau al enige tijd geleden aangeschreven voor de eerste optie( +- 9 € / man) . Iets duurder dan gewone bruidstaart wegens dat mini taartjes nu eenmaal veel arbeid vergen.Maar dat is nog altijd 40 percent goedkoper dan taart in onze zaal. Ik wist dat onze zaal duur was, maar ik vind het erover.Daarom dacht ik we leveren extern aan, maar tussen de lijnen is het duidelijk dat ze dit niet willen.Moet je niets betalen voor je couvert/bediening in je zaal?Enfin ben benieuwd hoe ze gaan reageren op de voorbeelden, klant is koning
wij moesten 6€ pp betalen, vind ik eigelijk schandalig duur. 6€ voor een stukje taart! als je daar eens goed bij nadenkt... maarja, het hoort erbij, en van de zaal mogen we enkel taart van bij hun nemen dus..
wij betalen 2 a 3euro per persoon en 3 euro was een prachtig versierde foret noir dus dat viel nog wel goed mee qua prijs vond ik. en ik ben wel een taartenmens :)we mochten van de zaal wel eventueel extern een taart bestellen maar er werd wel duidelijk gemaakt dat dit niet zo geapprecieerd zou worden :) maar toen we de prijs bij hen hoorden, dacht ik dat ik waarschijnlijk extern toch niet veel goedkoper zou krijgen en bovendien zouden we dan nog een piece monté moeten huren en nu wordt daar door de zaal voor gezorgd
Bij ons zat de taart in de prijs per persoon in... 42,50 euro voro ontvangst met hapje + cava rosé, bbq buffet (4-5 stukken per man), dessertbuffet met taart, drankenforfait voor de hele avond/nacht, de "huur" van het personeel en de huur voor de discobar... Wij vonden het dus allemaal oké =)
Als ik me niet vergis moeten we 2 euro per persoon betalen aan de zaal voor het aansnijden van de taart ... maar ben niet zeker. Groetjes
wij hebben een ijspronkstuk besteld bij "het droomijsje" 7€/ pp. Volledig ontworpen naar jouw wensen. Zaal vraagt niets extra voor bediening...
@Sarah: dus als ik het goed begrijp, kost een stuk taart in jullie zaal meer dan 10 euro per persoon?! Oink! Daarvoor heb je bijna een heel dessertenbuffet!!! Dan zou ik ze toch ook van buitenaf laten leveren, hoor! Wat is dat voor een prijs!!!
@Veronique - 15€ per man; daarom viel zelf van mijn stoel. Zelfs taart van delrey is goedkoper Alle ja had nu wel rond de 10 verwacht, maar geen 15. Ze hebben al wel bevestigd dat ze zo een taart kunnen opleveren. Maar ik heb er toch maar een wrang gevoel bij.
15 euro voor een stukje taart per persoon??? ik weet een site waar heel veel dames geweldig mooie taarten maken als hobby en vele daarvan verkopen taarten op bestelling om zo hun hobby te kunnen blijven uitoefenen,ze vragen geloof ik z'n 2 tot 3 euro per persoon en vaak bezorgen ze ook, er doen daar dames mee uit Nederland en Belgie,als je wil dan mail ik je de site door dan kun je er eens rond kijken
Bij ons was de prijs van de bruidstaart inbregepen bij het menu (incl dessertenbuffet). Wij hebben een foto aangeleverd van een taart die we mooi vonden en deze is prachtig nagemaakt en was super lekker.
15 EUR is wel erg duur voor een stukje. Als ik dat zou aftrekken van het bedrag dat we per menu hebben betaald per persoon is onze zaal zeker niet zo duur