Terug naar overzicht
Ik zou zeggen, geen paniek. Gisteren is er ook een meisje getrouwd van het forum (Mieke dacht ik, ook grote paniek ivm het weer): ze gaven ook regen, maar wat een prachtige dag gisteren!!Dus, probeer je geen zorgen te maken, en het te nemen zoals het komt. Je kan er toch niks aan veranderen he :-)groetjesKatrien30-9-2006
Hey, wij zijn in de gietende regen uit het gemeentehuis buiten gekomen, en onze foto's met een paraplu gaan trekken, op de duur heeft de fotograaf gezegd: we stoppen ermee, we rijden naar de zon... zo gezegd, zo gedaan, de rest van onze foto's waren stralend!! Regen zal je dag niet verpesten hoor!!Els
hey hey!!!wij zijn gisteren getrouwd en ondanks alle weerberichten van regen en onweersbuien hebben wij die dag geen druppel gezien!!!we hadden een beetje bewolkt in't begin, tegen de middag was de zon er en was het aangenaam weer (niet overdreven warm maar juist goed voor in kleed te lopen)dit weer is het beste dat je kan hebben voor de foto's ... dan sta je ook niet met pierende oogjes erop omdat de zon in je gezicht schijnt!!ik heb heel de dag met de zenuwen van het weer gezeten en hoewel er in andere delen van het land wateroverlast enzo was, hebben wij geen druppel gezien!!hopelijk bij jou hetzelfde!!Miekegetrouwd 13/05/06
Ja, ik kijk ook een beetje bang naar het weerbericht voor zaterdag,maar ja, als het regent is er niks aan te doen... We wonen nog altijd in ons wisselvallige belgenlandje hè!Isabelle 20/5/06