Terug naar overzicht
Super, ik zal eens aan je denken want om 11u zit ook ik bij de kapper. Daarna mijn make up laten doen en dan deze middag om 15u30 is het tijd om MIJN kleedje eens aan te doen.. Ben dus vol spanning aan het wachten :-) Geniet er maar van!
Leuk leuk, alles op 1 dag! Have fun!! :-)
Make up en haar zijn al goedgekeurd. Hoe bevalt het bij u?? Ook tevreden met resultaat?
Awel, nu ben ik supertevreden! Maar het is nogal een dagje geweest.. Vanmorgen dus langsgeweest bij de kapper, werd mijn haar om te beginnen al gedaan door iemand die ik niet gevraagd had. Het was wel heel mooi gedaan moet ik zeggen, maar na 2 uur hing het vooraan en vanonder al helemaal los, en de speldjes die ze erin had geschoven drukten zo hard tegen mijn hoofd dat ik het niet kon houden van de pijn. Natuurlijk zo teleurgesteld.. ben ik direct naar een ander willekeurig kapsalon binnengestapt (woon nog niet lang in Antwerpen dus het was wel gokken), en die keken 1 minuut naar mijn haar en zagen direct dat alle schuivertjes fout waren gestoken. Ze hadden onmiddelijk tijd om mij te helpen, en nu is het gewoon PERFECT! Echt 100% het model dat ik wou, en daarjuist ff met mijn hoofd uit de auto gaan hangen, de ultieme test haha, en het blijft gewoon super zitten. En ook leuk, de 2de kapster heeft mijn haar aan de helft van de prijs gedaan omdat ze zo compassie had met mij haha! Yep ik ben tevreden wiiii :-D
Amai Katrien wat een verhaal zeg... Maar wel super dat je nu kapper hebt gevonden die het wel helemaal goed heeft gedaan en volledig naar je zin... Ik vond het super om mijn kleedje deze middag eindelijk te kunnen passen. Heb er 2uur mee rondgelopen in de winkel en het was zalig!! Die dag gaat echt veel te kort zijn.... Geniet nog van alle voorbereidingen!!
Hihi ik kan ook niet wachten tot het in mijn kast hangt, kga mijzelf wel moeten forceren om het niet elke dag te passen.. :-) Het is inderdaad veel voorbereiding voor maar 1 dagje hé, het gaat inderdaad veel te snel voorbij zijn. Jij ook nog veel genieten!