Terug naar overzicht
Know the feeling... ben hier ook kapot aan het gaan! vandaag moest iedereen bevestigd hebben of ze komen of niet en van de 222 man die uitgenodigd zijn, heeft er nog maar 158 man geantwoord. (en daarvan komt er maar 100 man!)Nu beginnen we aan alles te twijfelen. Gelukkig hebben we vrijdag een afspraak met de ceremoniemeester die ons wel wat duidelijkheid (wel over andere dingen) kan brengen. En vandaag of morgen weten we ook of ons misboekje is goedgekeurd... Normaal gaan wij na het avondeten een beetje muziek spelen totdat alle gasten van het avondfeest er zijn. Dan wordt het dessertbuffet geserveerd en om middernacht wordt de bruidstaart geserveerd. Dus onze openingsdans enzo wordt tussen het buffet en de bruidstaart gedaan :)nog veel geluk en plezier met de voorbereidingen!(van mij mag het nog ff duren want er moet bij ons nog zoooooveeel geregeld worden :s to-do list wordt maar groter en groter!) groetjes,sarah
da is nie leuk he als de mensen niks laten weten tegen de datum dat je wilt, bij mij waren er maar een paar die niks lieten weten en die heb ik dan zelf opgebeld maar 4 weken na de datum hebben er dan 6 mensen ineens afgebeld en da was nie plezant want ik had alles al voorzien. ik heb op het moment alles al geregeld, enkel nog de ringen gaan afhalen, mijn kleed gaan afhalen en de bloemen, dat is alles! heel veel succes nog en hopelijk heb je op de dag zelf niet te veel stress...
Dag Shana, Begint nu wel spannend te worden hé! Misschien kan je het eens navragen aan de feestzaal. Bij ons is het zo dat er eerst dessert wordt gegeten en daarna pas dansen. Groetjes, Sandra