TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ann
2-7-2011
|
15-6-2011 7:58:22
Ach....laat hem doen als hij koppig is.....
t'is hij die uit de toon gaat vallen en niet de rest....dus het is enkel in zijn nadeel
hij zal zich de dag zelf dan wel ongemakkelijk voelen als hij de enige is met iets anders aan...maar das dan zn eigen schuld
kzou me daar geen zorgen om maken,zolang jullie je maar goed voelen en ook al had je graag iedereen hetzelde,steek uw energie er niet in....
misschien als hij nog even over nadenkt en jullie zeggen gewoon,ok,doe maar,ons een zorg ....ge valt dan wel uit dn toon,maar das uw probleem dan...misschien gaat hij dan eerder beseffen en het toch nog doen
want zo iemand koppig toch verplichten heeft meestal toch het averechtse effect
hopelijk ziet hij het nog in...
succes
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
15-6-2011 8:15:39
Wat is dat nu weer...
Argh, de mensen van de suite, die denken dat het hun trouwdag is!
Ik had hetzelfde voor maar bij de vrouwen:
Ik had gevraagd dat de vrouwen geen lange kleedjes zouden kopen, natuurlijk kwam 1 af met een lang...
Mijn standpunt was duidelijk: "als ge met een lang kleed komt, dan pak ik mijn schaar en knip ik het af"
Uiteindelijk heeft ze dat kleed laten inkorten...
Probeer hem duidelijk te maken dat als hij zou trouwen en hij zou vragen dat iedereen in het zwart komt met een sluier (is maar een voorbeeld), dat je dat zou doen!
Hou je been stijf, het is jullie huwelijk en je schoonbroer heeft daar niets bij te beslissen!
|
|
sofie
21-4-2012
|
15-6-2011 12:19:36
amai, daar zou ik niet mee kunnen lachen!
Wat zegt jouw zus hiervan?!
Groetjes,
|
|
Ellen
3-9-2011
|
15-6-2011 12:40:34
Hoi hoi,
Ik heb ongeveer een gelijkaardig probleem gehad.
Iemand uit onze suite wou eerst ook geen kostuum huren omdat hij 'zichzelf niet kon zijn'.
Gelukkig kon mijn mama hem toch overhalen. Anders ging de boodschap duidelijk zijn: geen kostuum die wij willen = niet in de suite lopen.
Misschien moet je hier wel kordaat in optreden, het is jouw dag en je zou je daar geen zorgen over mogen maken. Indien ze moeilijk doen, dat ze dan maar niet in de suite lopen.
En zeker als je nog voorstelt om het kostuum zelf te betalen!
Groetjes
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
15-6-2011 12:53:00
Wat een kinderachtige reactie van je schooonbroer. Zelfs al lijkt zijn kostuum op de gehuurde kostuums, dan nog gaat hij uit de toon vallen. Ik zou ook zeker het been stijfhouden hoor. Dit gaat toch niet over "dragen wat iemand anders voor me uitkiest", maar over een mooi geheel vormen met de suite op een feestelijke dag.
|
|
joke
2-9-2011
|
15-6-2011 16:05:02
Inderdaad kinderachtige reactie. Ik snap zijn probleem niet!
Hier ander probleempje: wij hebben geen kleding voor suite voorzien, maar gevraagd of ze netjes willen komen... de vriend van mijn schoonzus wil een oude jeans en sportschoenen aandoen omdat hij vind dat die ook veel geld gekost hebben en dat hij dit met onze trouw wil aandoen. Niet te vergeten is dat hij deze al een jaar heeft, en tussendoor ook regelmatig aandoet... mijn antwoord is geweest= niet deftig, is geen suite en dus pas uitgenodigd om 19u met de overige gasten en niet met de suite....
Na overleg met mijn schoonmoeder begint hij te twijfelen, maar blijft voorlopig nog bij standpunt. Mijn standpunt is ook duidelijk: of welkom om 11u met suite of om 19u met andere gasten.
|
|
monica
26-8-2011
|
15-6-2011 16:57:03
Deborah,
Ik vraag mij soms af wie er gaat trouwen, jullie of de suite? Maar als jij deze zou bekostigen en hij wil een andere dan moet hij deze ook maar zelf betalken hé. En ja dat is echt belachelijk dat hij zich zo gedraagd. Zoals Ellen zegt: afwel hetzelfde ofwel niet in de suite lopen...Ma ja het is jouw schoonbroer hé. Kun je je zus niet overhalen dat zei eens met hem praat en ompraat.
|
|
DEBORAH
17-9-2011
|
15-6-2011 19:38:52
Hallo, bedankt voor de vele reactie
Ben blij dat jullie er ook zo over denken.
Mijn zus overhalen ga ik niet kunnen doen , wat ze is veel te naief en alles wat hij zegt is wet!!
|
|
Meg
24-9-2011
|
30-6-2011 20:51:10
wow, ik schrik er wel van hoe strikt de kledingregels bij sommigen zijn.
Ik heb gewoon aan de mannen in de suite gevraagd of ze een kostuum wilden aandoen. liefst met das, maar dat zullen ze zeker niet allemaal doen, één van mijn schoonbroers is zelf getrouwd zonder das dus die gaat dat nu zeker ook niet aandoen...
Ik heb alleen een verbod gezet op ruitjeshemden, want daar ben ik absoluut geen fan van, en daarvoor heb ik van een paar mannen toch al stevig tegenwind gekregen (al kan dat nu ook wel zijn dat ze hun kleine zus een beetje willen jennen), mijn broer en schoonbroer zijn die-hard ruitjeshemdenfans :)
de dames mogen aandoen wat ze willen, liefst een jurk of rok natuurlijk... maar ik denk dat de meesten dat uit zichzelf al wel zouden doen.
uiteindelijk is het toch het belangrijkste dat iedereen zich goed voelt in z'n plunje. En ik kan me wel voorstellen dat iemand liever zijn eigen pak aandoet dan een gehuurd, gewoon omdat dat altijd beter zal passen.
nuja, just my 2 cents...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|