Terug naar overzicht
een vriendin van mij had ook een rode loper in 2 stukken zij had ze een 2 tal cm op elkaar gelegd en met dubbel klevende plakband vast gemaakt
Hoi Jessica, Ik denk niet dat dat super fel gaat opvallen. Probeer wel ervoor te zorgen dat de mensen niet erover gaan struikelen (misschien kan je de 2 lopers aan elkaar naaien?) Groetjes,Filipa
Hey, ik Heb ook lopers online besteld, ik denk zelfs dezelfde :-) en ik heb er ook 2 ik heb het eens uitgetest en dat valt echt niet op, ik denk dat het eerder wel opvalt als je ze over elkaar legt... Aan de onderkant is er dubbele plakband zodat je hem goed kan bevestigen, zodat deze blijven liggen en als je ze mooi tegen elkaar legt is dit echt geen probleem. groetjes Nathalie
Wij hebben deze ook besteld. En gaan er 2 naast elkaar leggen.. hebben een nogal breed pad. Mijn schoonvader gaat dit met dubbelzijdige plakband doen en volgens hem moet dit geen probleem zijn want niemand zal dit zien!! En geloof me, zo'n rode loper gebruik je misschien 1 keer en daarvoor is deze echt wel geschikt hoor!!
Kan iemand mij de gegevens van die site bezorgen aub?