Terug naar overzicht
Jullie zagen er prachtig uit! Superverliefd, supergelukkig! Nog eens proficiat!!
http://vimeo.com/25112342 De aanklikbare link :) Lukte daarstraks niet.
Echt heel erg mooi en superleuk! Wauw, een dikke proficiat!
Wat een prachtige video Kim! Een dikke proficiat met jullie huwelijk, je was echt een schitterende bruid, een heel mooi kleedje.
Zelden zo'n warme en liefdevolle reportage gezien! Prachtig! Jullie waren een magnifiek bruidskoppel! Ylenia, x
heel leuk!!!!!!
Heel leuk! het leek echt jullie mooiste dag!!! Ik kijk er zo naar uit! ook wij hebben freddy geboekt! Ik ben al neiuwsgierig, maar moet wel nog even wachten groetjes Vicky
hey,Een leuk filmke en dat is dan nog maar een fractie van jullie film wij zijn ook heel tevreden van freddy, hadden ook een zeer mooie film zou wel eens willen weten hoe jullie zo een fragmentje op het internet hebben gekregen zou wel eens tof zijn om ook zo eens een stukje van onze dvd aan vrienden te laten zien vele grtjs
prachtig kim! nog heel eel geluk toegewenst hé ;-) en veel kussen en oefenen hé :-p
Heel mooi, veel plezier nog in jullie verdere leven! groetjes.
Heel mooi, echt chique!!!! Jullie straalden echt wel, de liefde spatte er echt vanaf!!!! xxxx
heel leuk
heel leuk van harten jullie zien er echt gelukkig uit hand zelf een traantje in me ogen jullie zijn echt dol op elkaar zie ik wel, en wat een pracht van een jurk. veel liefs francis
Moooooooooooi!!!! Schoon koppeltje zijn jullie ;-) (Zo hebben we ineens ook een idee over hoe Jef Celen te werk gaat,wij hebben hem ook als fotograaf.) Geniet van elkaar!!!!
Heel leuk! Nog een dikke proficiat trouwens!
Erg mooi!! Wij hebben ook Jef Celen en trouwen vrijdag..Zijn erg benieuwd en gespannen..
Echt een hele mooie video! Jullie zagen er ook allebei stralend uit! Bij ons begint het ook te korten (nog 87 dagen) en de freddy mag ons ook komen filmen, als ik er aan denk word ik toch al een beetje nerveus... Het is allemaal zo spannend! Kim, echt bedankt dat je dit filmpje met ons wil delen! Echt heel leuk! Het zal altijd een mooie herhinnering zijn! Tot in november, dan wil ik je kleedje nog beter bestuderen! Echt een heel mooi!