Terug naar overzicht
hejj... Wij trouwen net op dezelfde datum :D we hebben deze datum gekozen omdat mijn ouders op diezelfde dag net 21 jaar geleden getrouwt zijn! onze trouw gaat door in salons denotter te zedelgem! veel succes verder.. groetjes jamie x
Hehe... Zo grappig... De mama van mijn vriend is 20 of 21 jaar geleden ook die dag getrouwd! 't Is er wel niet om gedaan dat we net die dag gekozen hebben, we wisten het eigenlijk zelf niet...
Hey Jamie (sorry aan Jill voor het misbruiken van de topic). Ik zie dat jullie feest in denotter doorgaat. Wat zijn de mogelijkheden voor een receptie binnen daar? Is het niet te klein? We twijfelen nog
@ jill ja das wel toevallig hehe zo kunnen ze die dag ook zeker nooit vergeten @ rebecca welja wij zijn voor de receptie eerst met zo'n 40 die komen en gaan en een halfuurtje later komen er nog 60 dusja op een bepaald moment zitten we met 100 in die 2 zaaltjes maarja we heben er eigenlijk niet echt bij stil gestaan dat de ruimte te klein zou zijn ofzo ik denk dat 100 wel een max is voor een receptie binnen, die mensen zijn zeer profecioneel dus die zullen het wel goed oplossen denk ik. Ik vindt salons denotter een zeer mooie feestzaal.. Het is aan jullie de keuze :D Veel succes
Jill: Success met het feest in Maelstede. Ik ben daar 2 weken geleden getrouwd. Het was allemaal echt piekfijn in orde. We zijn super super tevreden.GroetjesChristel
Wij zijn op 20 augustus getrouwd en hebben ons feest in Maelstede gedaan en één woord: perfect! Ze zijn zeer professioneel, alles is tot in de puntjes inorde! Zeer goede keuze! Voor ons was dit een uur rijden (we moetsten van de kust komen), maar dat heeft ons zeker niet tegengehouden om ons feest daar te laten doorgaan. We vonden de zaal super mooi, romantisch en totaal niet 'feestzaal-achtig', het was voor ons meer 'restaurant stijl', dat wat we zochten. Geniet ervan!
hallo, wat is de prijs geweest voor de zaal en de menu's?merci!s.
Hallo Stephanie,Als je gewoon een mailtje stuurt naar hen, dan sturen ze de prijslijsten door.Groetjes