Terug naar overzicht
Hallo Ine! Wij trouwen in deze zaal in oktober... we zijn ook zo enthousiast over de zaal... hebben jullie de zaal zélf extra versierd? En deden jullie de receptie op het terras achtereaan of vooraan aan de ingang van de zaal? Groetjes, Loes
Ben jij Ine van Tom? ;-) Wij zijn vorige week gaan kijken naar Liefmans toen de tafels gedekt stonden voor een feest 's avonds - dat van jullie dus blijkbaar, grappig! We waren ook meteen weg van de zaal, speciaal maar helemaal ons ding. Ligt nog niet vast, maar is wel een van mijn favorieten. Leuk dat jullie feest zo fantastisch was, en nog een dikke proficiat!
@Loes: We kozen voor ronde tafels van verschillende groottes. Deze kregen een zwarte nappage en de zaal plaatste er drie vaasjes met rode rozen en drie rode kaarsenpotjes bij. Verder hebben we de tafels zelf versierd met allerlei rood fruit ipv bloemen. De gasten vond dit super: de zaal rook heerlijk naar fruit en alles was op! Voor de rest kozen we ervoor om de zaal sober te laten, zoals ze is! @ Elisabeth: ik was waarschijnlijk onze koffers gaan afzetten in een B&B in de buurt! We zullen elkaar net gemist hebben!
Dag dames, mijn vriend en ik zouden graag volgend jaar in mei/juni trouwen en zijn volop op zoek naar een zaal. Brouwerij Liefmans lijkt mij heel interessant. Kunnen jullie nog wat ervaringen delen? Valt de prijs wat mee? En is er een catering voorzien? Bedankt!
Goede avond ook wij zijn op zoek naar een originele zaal en een origineel concept. via via zijn we bij Brouwerlij Liefmans uitgekomen. Voor we een afspraak maken wil ik vragen of mij iemand kan helpen met enkele vragen. Zoals: Heeft er iemand foto's van een gedekte zaal of de zaal , de brouwerij en de tuin (receptie)? En hoeveel personen kunnen daar binnen? En wat is de huurprijs van de zaal? groetjes Vicky
Hallo! Onze foto's hebben we nog niet, dus deze kan ik niet tonen, maar we konden wel foto's bekijken tijdens de afspraak! De huurprijs was rond de 950 euro, de catering is van coeur d'artichaut (zeer lekker!). De prijzen voor eten en drank vonden we wel meevallen (zit zeker niet in de goedkoopste klasse, maar prijs/kwaliteit is zeer goed!). Een tuin is er niet, wel een gangpad met kasseien (langs het water) en een open schuur. Ze zijn wel volop veranderingen aan het aanbrengen en een buitenplaats voor receptie stond op hun programma! Wij hadden 160 personen voor avondfeest en 32 voor dessert. Dit lukte perfect! Veel meer zou wel wat krap worden vrees ik! (ze toonden een voorbeeld voor 200 personen maar dat waren lange tafels van begin tot einde, niet zo gezellig!) Groetjes Ine
Beste allen,Wij trouwen in deze zaal op 2 juni; maar vinden de prijzen eigenlijk toch wat van 'we willen er alles uithalen wat we kunnen'. Zouden jullie het zien zitten om jullie offerte even door te sturen; wij hebben morgen overleg en willen graag een zicht op de evolutie van de prijzen. Alvast bedankt!Dries en Ariane
Dag IneOok wij zijn gisteren naar de Liefmans brouwerij gaan kijken en er helemaal weg van. Het enige dat ons nog doet twijfelen is de hogere prijs. Omdat je trouwdag toch wel bijzonder mag zijn, hebben we het er wel voor over er iets extra aan te geven. Maar dan willen we natuurlijk waar voor ons geld!Ben jij bijvoorbeeld voor verrassingen komen te staan? Extra kosten die er bijkwamen waar je niet op rekende?Was de bediening vriendelijk? Kwamen ze genoeg drank bijschenken? Was er een refill van het hoofdgerecht? Volgen de gerechten elkaar goed op?Bedankt voor de tips!Eva