Terug naar overzicht
Leuke site! Zeker op de uitnodiging plaatsen!
Leuk seg, vooral de dagboekdelen vind ik super !!! Wij hebben ook een teller waarop te zien is hoeveel dagen, uren, minuten en seconden nog voor het zover is. Misschien kan je ook 'feestregels' vermelden, is wel plezant vind ik persoonlijk. Anders moet je eens kijken op onze site ;-) http://kathyendave.bruiloftsite.nl/ wachtwoord is augustus Groetjes
Hey Bruidje, Zeer leuk idee, maar er staat wat weinig op vermeld eh... Kathy, heel mooie site!
Hey, Mooie sites allemaal! Wij hebben ook de feestregels erop staan, vind ze zelf zooo grapppig :-D. Misschien ook wel leuk om de stamboom te gebruiken en jullie fiere ouders voor te stellen? Ik heb voor onze site ook wel her en der ideetjes gaan 'stelen' en nu is hij toch ver af. Enkel nog een gastenboek toevoegen... www.stefanieiwein.net Ook hier comentaar/opmerkingen/suggesties zijn welkom. We hebben wel al gemerkt dat de site in oudere browsers moeilijker laadt. Groetjes, Stefanie
idd een leuke site dit hebben wij niet
Wij hadden ook zo'n gratis site via bruiloftsite! Héél plezant! Heb die dan ook op onze uitnodigingen vermeld en ook via die site konden mensen aangeven of ze al dan niet aanwezig zouden zijn. Handig!
over bruiloftsite.nl....zijn er daar geen addertjes? helemaal gratis??
Er zijn totaal geen addertjes Elien, volledig gratis :-) De site van stefanie vind ik ook knap amai. Hoe ben je eraan geraakt? Groetjes
Heb hem zelf gemaakt via iWeb en nadien via de internet provider gratis online gezet. Alleen die invulformulieren die hebben wel wat voeten in de aarde gehad... En zelfs nu nog werken ze niet op alle versies van Internet Explorer. :-( Groetjes Stefanie
Ik vind het toch zeker en vast de moeite waard !!! Onze site werkt ook niet op alle versies van internet explorer, op mozilla firefox dan weer wel ... Groetjes