Terug naar overzicht
Hey Liesbeth!Ik heb hier in 2008 een trouw gehad van een collega.De locatie is idd prachtig, maar de catering was toen echt slecht!!! :-(Er is toen nog een hele klacht geweest met het bruidspaar die toen echt niet wilde betalen omdat het echt niet goed was. Zij hadden gekozen voor een walking diner en tja eerlijk... het sloeg echter nergens op. De helft vd gasten kreeg geen eten en de service was echt niet goed. MAAR : dit is natuurlijk al enkele jaren geleden, wss zullen ze die catering tegen nu al wel hebben buiten gegooid he?! Ik weet dat het bruidspaar toen zei dat ze verschillende opties hadden van catering toen... Mss eens vragen waar zij de beste ervaring mee hebben? (namen van het bruidspaar waren Kris en Michel (homokoppel)).TIP : vanavond komt er op 'Mijn Trouwdag' op VT4 (tegen 22u denk ik ong.) een meisje (de rosse) en als ik me niet vergis, is zij in de Hortensiahoeve getrouwd!Zeker kijken dus!!!! Succes!
Beste Liesbeth, Onlangs als fotograaf een huwelijk gehad. Levert mooie beelden als het zaalpersoneel met de zilveren stolpen komt aanzetten enze samen verwijdert en het eten was lekker en mooiogend.Witte handschoentjes en zwart pak, leuk! Geen akefietjes gemerkt...dus OK. Vriendelijke groeten,Yves
Hey Liesbeth Mijn schoonzus is daar in 2008 getrouwd. De zaal, bediening e.d. waren perfect. Ook naar activiteiten (diashow, spelletjes...) tussen de maaltijden door hielp het personeel graag. Ze hadden op het einde om mijn schoonzus en haar man te verrassen zelfs een nog grote bruidscake (met vuurwerk) laten komen van Manus bovenop het dessertenbuffet (ze hadden een gewoon dessertenbuffet besteld). Ook het eten was fantastisch. Er zat aan onze tafel een zwangere vrouw en de kok heeft lastminute zijn menu voor haar wat aangepast omdat ze bepaalde dingen niet mocht eten. Grtjs en veel voorbereidplezier!