Terug naar overzicht
Tel nr is 011/254071 en hun e-mailadres is info@freejess.be.groetjes,Karolien
Dit is ook regelmatige terugkerende sluikreclame !!Moet hierop dan niet gereageerd worden?
Goh Theo, stop ermee jong.Kan je nu echt niet verkroppen dat er ook mensen zijn die naar de concurrentie gaan. Die gasten van freejess zie je nooit op dit forum maar hebben supergoed... Hoe zou dat nu komen. Misschien omdat die niet constant liggen te zeveren. Echt waar hé man, ook al ben ik vrouw, ik ben uw gezever zo kotsbeu dat als ik u zou tegenkomen, ge mijn vuist wel eens van dichtbij zou kunnen leren kennen.Van een bruid die Freejess heeft vastgelegd voor haar huwelijk!!28/07/06
Waarom is dit sluikreclame, dit is gewoon uitwisseling van info tussen bruiden. Stoker!
Phyllis,Kom jij tot bij ons of kom ik naar de Trammelantlei?Bedreigingen?Uw taal verklaart uw afkomst.
Theo,Nu zet je echt wel een stap te ver... Slechte reclame voor jou en je zaak hoor (was toch Videomanie eh...? Kwestie dat iedereen dat door heeft - en 't is niet als reclame bedoeld!) Ik ken de kwaliteit van je afgeleverde producten niet, maar uw uitlatingen op het forum zorgen voor serieuze vraagtekens.We hadden reeds gevraagd om alles te laten rusten en nu rakel je niet enkel alles opnieuw op door op een vraag van een bruid ongepast te reageren. Als je dan nog een opmerking krijgt van een van de bruiden die (misschien een beetje cru) vraagt om van het forum af te blijven indien je niets positief kan toevoegen, kan je het niet kan nalaten om je professionaliteit opnieuw te laten varen, en ga je over tot beledigingen...
Ach Katrien,laat hem doen, hij weet niet beter. Zijn antwoord bevestigt nog maar eens zijn onsportief gedrag.En euh Theo, erg hé, als je al de adressen moet bijhouden van potentiële klanten die u hebben afgewezen.Ja dames, ik woon namelijk in de Trammezandlei. Meneer wilde dus gewoon eventjes laten weten dat hij weet waar ik woon. Oei... nu ben ik toch zooo bang!!!Vriendelijke groeten aan de bruidjes hier op dit forum,Phylliseen zeer happy bruid die nog 72 dagen te gaan heeft...
Phyllis, Katrien,ik hoop dat de moderator van dit forum nu eindelijk eens optreedt tegen storende elementen. Als hij nu ook al bruidjes begint te bedreigen... Hij daalt steeds meer in mijn achting.Lieve
ze schrijven hier dat we nu al bruidjes beginnen te bedreigen?Lees dan eens goed en merk op dat Ohyllis de eerste was die mij met een vuistslag bedreigde !!