Nu Online
Momenteel zijn er 755 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bijna 1 jaar getrouwd

15-6-2011 21:20:00
Hallo,
wij zijn op 14 augustus 1 jaar getrouwd hoe vieren jullie dat?

Stefanie
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 716

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik16-6-2011 7:36:56

Hey Stefanie,
Wij zijn op 7 augustus 1 jaar getrouwd. Wij gaan die dag gewoon lekker eten en enkele weekendjes later vertrekken we op citytrip (dankzij nog een bongobon die we voor onze trouw gekregen hebben)
Groetjes,
ilse

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik16-6-2011 13:46:02

Wij zijn uitgebreid gaan ontbijten en in de namiddag gaan wandelen in de Japanse Tuin, waar we het jaar voordien onze trouwfoto's laten maken hebben.

Angelique
14-8-2010
 Meld misbruik16-6-2011 13:51:49

Hey

Wij zijn 14 augustus ook 1 jaar getrouwd ik ben ook eens aan het denken wat we kunnen doen een weekendje of eens lekker gaan eten of een sauna .

Groetjes

heidi

Meld misbruik16-6-2011 15:36:53

toen wij 1 jaar gehuwd waren hadden wij ons jongste zoontje (van 1maand oud) laten dopen, maar daarvoor moet je dan wel een kindje hebben natuurlijk... we hebben wel s'avonds gezellig onder ons 2tjes de trouwdvd nog eens bekeken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...